• Anonym (kish)

    Gillar inte mitt underliv

    Jag tycker inte alls om mina inre brygdläppar, en är ok men den andra är mycket längre och jag hatar det. Någon annan med samma problem? kan man minska det på något sätt? Jag vågar inte ha en ny partner då några av mina senaste har kommenterat  

  • Svar på tråden Gillar inte mitt underliv
  • Anonym (Daniella)

    Har det varit värderande kommentarer eller konstateranden? Om man redan har komplex är det lätt att tolka in saker som inte inte sagts/menats. Någon kanske har sagt typ "oj, den ena blygdläppen är längre än den andra" (vilket btw är mycket vanligt) utan att mena nåt illa med det.

    Det går att operera blygdläpparna men till ett pris av nedsatt känseln och risk för värre skador. Könsstympa inte dig själv snälla! Hur gammal är du?

    Fittor kan se ut på en mängd olika sätt och inget är mer rätt än det andra!

    Bilden föreställer ett verk av konstnären Jamie McCartney som gjorde gipsavgjutningar av fittor för att visa på skönheten och mångfalden.

    the-great-wall-of-vagina-panel

  • Anonym (sugslick)

    Var inte så negativ! Och tolka inte allt negativt. Var glad att åtminstone den ena är lång, är ju en extra bonus!! 

  • Anonym (allamusarärfinamusar)

    Byt partner istället! De flesta killar har inga som helst synpunkter på tjejers underliv. Endast porrskadade snorungar lägger vikt vid sådant. Gissar på att alla underliv har ett mer eller mindre unikt utseende. Var glad över att du (förhoppningsvis) är frisk istället. :)

  • Anonym (tjej 21 år)

    Jag har som du! En som är längre/större och en som är kortare/mindre.

    Dock inget komplex för just det. Vet dock hUr det är att ha komplex för sitt underliv... Buuuuu o bäää för det!

    Inte haft nån kille som varken kritiserat eller kommenterat det, utan det är bara jsg och mina hjärnspöken. Men det är ju ändå jag som ska leva med min kropp och vagina och jsg trivs inte med hur den ser ut (högt venusberg) och går i operationstankar...

  • Anonym (allamusarärfinamusar)
    Anonym (tjej 21 år) skrev 2015-05-20 02:26:52 följande:

    Jag har som du! En som är längre/större och en som är kortare/mindre.

    Dock inget komplex för just det. Vet dock hUr det är att ha komplex för sitt underliv... Buuuuu o bäää för det!

    Inte haft nån kille som varken kritiserat eller kommenterat det, utan det är bara jsg och mina hjärnspöken. Men det är ju ändå jag som ska leva med min kropp och vagina och jsg trivs inte med hur den ser ut (högt venusberg) och går i operationstankar...


    Var glad för vad du har istället. Så länge du inte får fysiska besvär från hur den ser ut (inte kunna cykla eller liknande), så finns det ingen som helst anledning till operation.
  • Anonym (:))

    Det är bara porrfittor som ser ut på ett vist sett ;) Och bara porrskaddade pojkar som bryr sig. Det är tragist hur det ser ut i samhället, att vi kvinnor känner oss fula över något som är så normalt!!! Vet hur det käns, har två hängande ;)... Men en så länge har ingen backat i sovrummet ;) Och har nästan bara haft långa förhållande.. Lär dig älska din kropp :))))

  • Anonym (Sam)
    Anonym (:)) skrev 2015-05-20 08:14:53 följande:

    Det är bara porrfittor som ser ut på ett vist sett ;) Och bara porrskaddade pojkar som bryr sig. Det är tragist hur det ser ut i samhället, att vi kvinnor känner oss fula över något som är så normalt!!! Vet hur det käns, har två hängande ;)... Men en så länge har ingen backat i sovrummet ;) Och har nästan bara haft långa förhållande.. Lär dig älska din kropp :))))


    Och du tror inte killar känner av samhällets press på monsterkukar och tappar infattningen av vad som är normalt? Reagerade på ditt sätt att endast flika in kvinnor.

    Till TS. Min förra tjej hade en "porrfitta". Sjukt snygg. Min nya flickvän har en som hänger. Det stör mig inte. Hon är heeelt fantastisk.
  • Anonym (:))
    Anonym (Sam) skrev 2015-05-20 09:33:26 följande:

    Och du tror inte killar känner av samhällets press på monsterkukar och tappar infattningen av vad som är normalt? Reagerade på ditt sätt att endast flika in kvinnor.

    Till TS. Min förra tjej hade en "porrfitta". Sjukt snygg. Min nya flickvän har en som hänger. Det stör mig inte. Hon är heeelt fantastisk.


    Ja men nu handlar det om fittor inte kukar ;) självklart har killar press på sig, men nu handlade tråden om kvinnors könsorgan!!! Det är överhuvudtaget ett sjuk samhälle vi lever i, det som är normalt blir onormalt och tvärtom :(
  • Anonym (Sam)
    Anonym (:)) skrev 2015-05-20 10:41:00 följande:

    Ja men nu handlar det om fittor inte kukar ;) självklart har killar press på sig, men nu handlade tråden om kvinnors könsorgan!!! Det är överhuvudtaget ett sjuk samhälle vi lever i, det som är normalt blir onormalt och tvärtom :(


    Då är jag med dig. Och håller med.
  • Anonym (:))
    Anonym (Sam) skrev 2015-05-20 10:42:02 följande:

    Då är jag med dig. Och håller med.


    Bra :)
Svar på tråden Gillar inte mitt underliv