• Anonym (Nick)
    Äldre 22 May 11:07
    31771 visningar
    84 svar
    -6 +1
    84
    31771

    CHOCK av sambo i bikini...från pingla till FLÄSKFIA!

    Har sedan barnet föddes i augusti förra året inte blivit någon intimitet - varit förstående då hon inte velat efter förlossningen. Igår hade hon varit och shoppat med en av hennes tjejkompisar och köpt bikini till sommaren. Saken skulle då visas upp och tjejen såg förväntansfull ut när hon kom invirad i badrock.

    När hon släppte den höll jag tamejtusan på att DÖ!!! Från att ha varit en liten nätt vältränad figur står här framför mig en fläskfia! Nog för att jag vet att kroppen förändras och så av en graviditet men ingen sa att det skulle bli såhär. Hon ser fruktansvärd ut. Magen var som en stor fläskig deg med illröda bristningar överallt - tuttarna hängde som två ledsna taxöron och röven som en ladgårdsvägg. Gropar i låren och håriga ben...

    Nog har jag sett att hon inte är lika nätt som innan när hon haft kläder på sig men att det var så här illa hade jag aldrig kunnat drömma om. Jag blev helt tyst - satt bara och glodde och visste inte vars jag skulle ta vägen. Till slut fick jag ur mig att jag tyckte färgen var ful. ( Den var svart men jag visste inte vad jag skulle säga )

    Är det någon mer som råkat ut för det här? Jag vet inte vad jag ska göra eller säga eller nånting. Min fina tjej är ju helt förstörd!!!

  • Svar på tråden CHOCK av sambo i bikini...från pingla till FLÄSKFIA!
  • Anonym (Jösse­s)
    Äldre 22 May 11:09
    #1
    +3

    Så du har alltså inte sett henne naken på så länge. Right.

  • Anonym (gener­)
    Äldre 22 May 11:11
    #2

    Det sitter ofta i generna hur man ser ut efter en förlossning och hur mycket som försvinner under amning osv. Själv hade jag tur. Otrolig tur. Din tjej har inte samma tur. Jag förstår att du är lite chockad. Men det är bara ett skal. Din tjej som du blev kär i finns ju fortfarande.  Bara kroppen som är förändrad. Snart kan hon börja träna, jogga osv och bli av med ett och annat kilo samt svarva till kroppen. Träna med henne!

  • Anonym (gener­)
    Äldre 22 May 11:12
    #3
    Anonym (Jösses) skrev 2015-05-22 11:09:22 följande:

    Så du har alltså inte sett henne naken på så länge. Right.


    Nattlinne? Pyjamas? Stora t-shirts? Många tjejer vill inte vara nakna när kroppen förändrats så mycket.
  • Anonym (ppp)
    Äldre 22 May 11:13
    #4
    Anonym (Jösses) skrev 2015-05-22 11:09:22 följande:

    Så du har alltså inte sett henne naken på så länge. Right.


    Kanske TS varit bortrest? Sedan babyn kom?
  • Anonym (löl)
    Äldre 22 May 11:19
    #5

    Kroppen brukar inte bli sig själv automatiskt efter en graviditet, speciellt när man inte har tid till att gå på gym och dyl.

    Jag hade tur dock, min mage blev platt nästan direkt efter ungen föddes men brösten blev aldrig de samma, fick så sjukt stora bröst av mjölken och huden hängde inte med när mjölken tog slut, därmed hängbröst. Tycker du kan bort se från kroppen då du är med henne för hennes personlighet right?

  • sextio­talist
    Äldre 22 May 11:36
    #6
    -2
    Anonym (löl) skrev 2015-05-22 11:19:20 följande:

    Kroppen brukar inte bli sig själv automatiskt efter en graviditet, speciellt när man inte har tid till att gå på gym och dyl.

    Jag hade tur dock, min mage blev platt nästan direkt efter ungen föddes men brösten blev aldrig de samma, fick så sjukt stora bröst av mjölken och huden hängde inte med när mjölken tog slut, därmed hängbröst. Tycker du kan bort se från kroppen då du är med henne för hennes personlighet right?


    Nej, man behöver inte gym eller dylikt för att kroppen ska återgå till nästan samma normalstatus. Inte ens när man är 30+. Mina vänner har återfått kroppen (inklusive jag själv) genom att leva ett vanligt liv.
    Själv tappade jag alla graviditetskilon på 6 veckor (och mer därtill) utan att göra ett smack åt saken och jag är inte ensam, de flesta jag känner har inom året fått tillbaka sin figur, förutom vissa permanenta förändringar (som endast skulle kunna åtgärdas med mejsel och hammare) utan att göra något extra träningsprogram.
    Bristningar är genetiskt
  • Anonym (löl)
    Äldre 22 May 11:50
    #7
    sextiotalist skrev 2015-05-22 11:36:02 följande:
    Nej, man behöver inte gym eller dylikt för att kroppen ska återgå till nästan samma normalstatus. Inte ens när man är 30+. Mina vänner har återfått kroppen (inklusive jag själv) genom att leva ett vanligt liv.
    Själv tappade jag alla graviditetskilon på 6 veckor (och mer därtill) utan att göra ett smack åt saken och jag är inte ensam, de flesta jag känner har inom året fått tillbaka sin figur, förutom vissa permanenta förändringar (som endast skulle kunna åtgärdas med mejsel och hammare) utan att göra något extra träningsprogram.
    Bristningar är genetiskt
    jaha
  • sextio­talist
    Äldre 22 May 11:52
    #8
    Anonym (löl) skrev 2015-05-22 11:50:56 följande:
    jaha
    Exakt, vi äldre fixade att återgå till det normala utan gym och dylikt vilket du påstod att man måste.
  • Anonym (???)
    Äldre 22 May 11:56
    #9

    Du låter ju verkligen som en drömlike ts. Hon har burit och fött BARN fan vad okänslig du är. Testa det själv vet jag. Att spänna ut magen i 9mån. Fan inte konstigt att man får bristningar eller att tuttarna hänger. Är du efterbliven?

  • Anonym (Haha)
    Äldre 22 May 12:06
    #10
    +4
    sextiotalist skrev 2015-05-22 11:36:02 följande:
    Nej, man behöver inte gym eller dylikt för att kroppen ska återgå till nästan samma normalstatus. Inte ens när man är 30+. Mina vänner har återfått kroppen (inklusive jag själv) genom att leva ett vanligt liv.
    Själv tappade jag alla graviditetskilon på 6 veckor (och mer därtill) utan att göra ett smack åt saken och jag är inte ensam, de flesta jag känner har inom året fått tillbaka sin figur, förutom vissa permanenta förändringar (som endast skulle kunna åtgärdas med mejsel och hammare) utan att göra något extra träningsprogram.
    Bristningar är genetiskt
    Ja men vad bra då. Då kan vi alla andra utgå från grunden av alla kvinnor nämligen DU!! Phu att människor är OLIKA kan man glömma för DU lyckades gå ner allt extra snabbt. Skönt blev lite nojjig där.
Svar på tråden CHOCK av sambo i bikini...från pingla till FLÄSKFIA!