• Anonym (wishtosquirt)

    Vill förtvivlat gärna få fontän men det kommer kiss när jag får orgasm!

    Jag har läst på MASSOR om fontänorgasmer men jag blir inte klok.
    Jag har väldigt lätt att slappna av, få "vanliga" orgasmer och blir väldigt våt när jag är riktigt kåt. Jag vill så sjukt gärna ha en fontän och övar och övar.
    Jag har en g-punktsvibrator som jag håller bestämt mot klitoris och kör med dildon mot g-punkten, det blir snabbt helt sjukt skönt och jag juckar ofrivilligt mot leksakerna. När jag känner hur orgasmen byggs upp får jag ju en kryst-reflex såsmåningom, om jag försöker "vandra" förbi den vanliga orgasmen.
    MEN - här är mitt dilemma. Jag sprutar. Men kiss. Jag ser att det är kiss, jag smakar att det är kiss och det luktar kiss. Trots att jag är helt nykissad och klämmer verkligen ut den sista droppen innan jag onanerar.
    Jag kan spruta kiss nästan hur många gånger/orgasmer som helst, så fort jag slutar kan jag inte trycka ut en enda droppe.
    Vad gör jag för fel? Jag vill ju ha den där klara, luktfria vätskan, inte kiss för tusan.

  • Svar på tråden Vill förtvivlat gärna få fontän men det kommer kiss när jag får orgasm!
  • j a d e d

    Jag har aldrig fattat grejen med fontänorgasm. Vad är tjusningen?

    Men iaf så ska det väl kännas som att kissa, fast att trots allt inte göra det? Nej?

    I övrigt- läste nyligen att det är urin och faktiskt inget annat, huruvida detta stämmer undrar jag dock för det känns ju.. ologiskt

  • Anonym (Hanna)

    Vad jag har läst är det just urin som är en stor del av vätskan som kommer vid fontän.

  • Anonym (Skumt)

    Det låter ju som att du gör helt rätt. När jag får fontänorgasm är det alltid lukt- och färglöst. Det känns absolut inte som att kissa utan mer som att underlivet "öppnar sig utåt". .. eller hur jag ska förklara. Samtidigt som orgasmen tar över så sprutar det en rejäl fontän ifrån mig. Sjukt skönt. Önskar jag kunde hjälpa dig .. :)

  • Anonym (Kiss)

    Det ÄR urin det som kommer vid fontän. Man kissar ned sig helt enkelt. Det låter väl bara finare för en del att påstå att det är " nåt annat" som kommer. Kiss är relativt klart och luktfritt om man druckit ordentligt. Så väl som vi har kännedom om hur kroppen fungerar så är det givetvis rent nys att det finns nåt okänt oupptäckt som sprutar okänd vätska. Det är kiss. Punkt.

  • Anonym (Japp)

    Har också läst studien om att det är urin, fast "diluted urine", alltså utspädd. En teori finns om att extra mycket urin produceras vid g-gpunkt-stimulering men man vet ännu inte varför. Men alltså, känns det bra så kör på ändå :) tycker det är lite fjantigt när folk älskar fontänorgasmer, folk typ dricker det och hyllar det, trots att ingen då visste vad vätskan var. När det kom fram att det till stor del är urin blir det plötsligt äckligt. Så vadå en okänd kroppsvätska är sexig men urin är läbbigt? Näe, för mig spelar det faktiskt ingen roll!

  • j a d e d

    Okej du ser TS. Kiss it is.

    Tror att många tror detta rör sig om en dold laddning fittsaft som ligger på lur, men det vore väl ännu mer ologiskt.

  • Anonym (Jodåsåatte)
    Anonym (Kiss) skrev 2015-05-22 15:18:27 följande:

    Det ÄR urin det som kommer vid fontän. Man kissar ned sig helt enkelt. Det låter väl bara finare för en del att påstå att det är " nåt annat" som kommer. Kiss är relativt klart och luktfritt om man druckit ordentligt. Så väl som vi har kännedom om hur kroppen fungerar så är det givetvis rent nys att det finns nåt okänt oupptäckt som sprutar okänd vätska. Det är kiss. Punkt.


    Läs en anatomibok. ;) Det är inte nåt okänt, oupptäckt. Sen att en del av det kan vara urin, absolut, om man inte kissat innan och så produceras det ju urin hela tiden, men det kan omöjligt komma urin i dom mängderna som det gör vid en fontänorgasm. Vart skulle den urinen komma ifrån om man kissat precis innan? Och varför skulle den byta färg o smak, från gulaktig o lite saltare till färglös o lite söt? :D
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Jodåsåatte) skrev 2015-05-22 18:14:58 följande:

    Läs en anatomibok. ;) Det är inte nåt okänt, oupptäckt. Sen att en del av det kan vara urin, absolut, om man inte kissat innan och så produceras det ju urin hela tiden, men det kan omöjligt komma urin i dom mängderna som det gör vid en fontänorgasm. Vart skulle den urinen komma ifrån om man kissat precis innan? Och varför skulle den byta färg o smak, från gulaktig o lite saltare till färglös o lite söt? :D


    Om det inte är kiss, eftersom det omöjligt kan komma de mängderna, vilket annat organ i bäckenområdet har kapacitet att lagra så mycket vätska? Det borde synas på utsidan av kroppen om nån körtel plötsligt fylldes av några dl vätska. Skenes körtlar, som fontänorgasm sägs komma ifrån, är små. Och det vore på gränsen till magi om de producerade någon dl vätska i exakt samma stund som vätskan sprutades ut... (sen kommer förvisso en del av ämnen i en fontänorgasm från skenes körtlar, men större delen är tydligen urin). Att vätskan är färglös, inte luktar och smakar kiss, kan bero på att urinen är utspädd. Den har inte legat och lagrats i kroppen. Jag får själv fontänorgasm vid rätt stimulering, det är skönt! Men har alltid undrat vad det egentligen är för vätska. Studien har gett mig ett tillfredställande svar och som sagt, att det skulle vara urin stör mig inte.
  • verklighetsförmedlingen
    j a d e d skrev 2015-05-22 15:40:37 följande:

    Okej du ser TS. Kiss it is.

    Tror att många tror detta rör sig om en dold laddning fittsaft som ligger på lur, men det vore väl ännu mer ologiskt.


    Smygsaft, vad vore min kostcirkel utan? Vad säger du, jaded, gå ihop oss och slänga ett snyggt TM efter namnet?
  • Anonym (Gillar wet)

    För min del skulle det mer vara en extra tändande bonus att veta att det är kiss som kommer än något negativt!

Svar på tråden Vill förtvivlat gärna få fontän men det kommer kiss när jag får orgasm!