• E2015

    Hur fan ska jag hantera detta?

    Mitt barn hadde en 2 vänner över igår. Och dom var ensamma hemma och när dom hade gått så frågade pojken vad det var som kom ut ur snoppen när dom lekte! Hur ska jag förklara detta? Jag har ingen aning om vad dom lekte... Kanske lekte dom sex så därför har jag inte vågat fråga. Vad har ni för tips?

  • Svar på tråden Hur fan ska jag hantera detta?
  • AnnaZL

    Fråga vad de gjorde och hur det som kom ut såg ut!

    Och slappna av så att du inte skrämmer/skämmer ditt barn, det är normalt att vara nyfiken på sin och andras kroppar.

  • Mooomin

    Säg som det är, och att man inte leker sådana lekar med sina kompisar eller förrän man är gammal nog. 
    Och OM det här är nån jävla peddo-runktråd så hoppas jag att folk använder hjärnan lite och inte triggar igång nån jävla detaljerad diskussion. Användaren är anonym och har ingen info om sig själv. Var lite försiktiga.

  • Tow2Mater
    E2015 skrev 2015-05-22 18:26:20 följande:

    Mitt barn hadde en 2 vänner över igår.


    Du vet inte om det var en eller två vänner?
  • Annica71
    E2015 skrev 2015-05-22 18:26:20 följande:

    Mitt barn hadde en 2 vänner över igår. Och dom var ensamma hemma och när dom hade gått så frågade pojken vad det var som kom ut ur snoppen när dom lekte! Hur ska jag förklara detta? Jag har ingen aning om vad dom lekte... Kanske lekte dom sex så därför har jag inte vågat fråga. Vad har ni för tips?


    Inte vågat fråga????


    Vet inte hur gamla barnen är men alla barn blir någon gång nyfikna på sina/andras kön och då förklarar man helt enkelt, inget svårt med det.


    Annica med Tiffany 2005-07-10 och Melanie 2007-04-10
Svar på tråden Hur fan ska jag hantera detta?