• Anonym (bedragen.)

    bedragen.

    Det som bara händer andra... det har jänt mig. Min sambo sedan 10 år har varit otrogen. Hur går man vidare? Går det att komma tillbaka till varandra? jag älskar denna mannen. Men hur kan mam lita på honom ogen?

  • Svar på tråden bedragen.
  • Birgitta02

    Snacka med honom. Varför hände det? Kommer det hända igen? Är han missnöjd i relationen? Behöver han bekräftelse? Sånt måste ni prata om. Sen får ni utgå efter hur diskussionen gått..

  • Anonym (bedragen.)
    Birgitta02 skrev 2015-05-22 21:02:19 följande:

    Snacka med honom. Varför hände det? Kommer det hända igen? Är han missnöjd i relationen? Behöver han bekräftelse? Sånt måste ni prata om. Sen får ni utgå efter hur diskussionen gått..


    vi har pratat om det. Han säger att han inte tänkte alls och att han älskar mig och vårat förhållande. Och att det aldrig händer igen. Men varför gör man det då?
  • Anonym (hurdå?)

    Har du frågat honom just det: om du älskar mig o vårat förhållande,  varför gör du det då? Hur gick det till, var det långvarigt eller hamnade han i säng på nån fest liksom?

  • Anonym (2)

    Jag försökte få vidare med killen men det går aldrig reparera. Jag inser att det bara är ett långsamt farväl. Jag har slösat tid på honom, gör inte misstaget. Inget sådant råkar hända, personen är sådan.

Svar på tråden bedragen.