• Anonym (m)

    är jag knäpp?

    är gift och med två underbara barn. vi har det bra och så men jag kan inte sluta fantisera om sex med en lite äldre kvinna. är jag knäpp'? har allt egentligen men vill ha mer och vill inte heller dö nyfiken.. what to do...?

  • Svar på tråden är jag knäpp?
  • Anonym (Tjej)

    Fundera på om det är något du saknar i relationen som ändå gett dig detta tänkande. Ibland ser man inte det som är bra i en relation när vardagen går. Vad tycker du om med henne. Och fantasier är den naturlig del av livet, man blir nyfiken. Men en vän och livskamrat är mer betydelsefullt.

    Kanske hittar du och din fru inte på så mycket kul längre och vardagen går i ett?

  • Anonym (Eva-Lena)

    Prata med din partner. Vem vet, hen kanske själv har ouppfyllda fantasier. Give and take. Du lever bara en gång.

  • Anonym (Eva-Lena)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-05-22 23:03:41 följande:

    Fundera på om det är något du saknar i relationen som ändå gett dig detta tänkande. Ibland ser man inte det som är bra i en relation när vardagen går. Vad tycker du om med henne. Och fantasier är den naturlig del av livet, man blir nyfiken. Men en vän och livskamrat är mer betydelsefullt.

    Kanske hittar du och din fru inte på så mycket kul längre och vardagen går i ett?


    Hen behöver inte försaka sin vän och livskamrat för att hen har sex med någon annan. Det är en omöjlighet att en och samma person ska kunna uppfylla alla ens behov och önskningar.

    Att hen ligger med någon annan behöver inte betyda att hen värdesätter sin partner mindre.
  • Anonym (:))
    Anonym (Eva-Lena) skrev 2015-05-22 23:08:03 följande:
    Hen behöver inte försaka sin vän och livskamrat för att hen har sex med någon annan. Det är en omöjlighet att en och samma person ska kunna uppfylla alla ens behov och önskningar.

    Att hen ligger med någon annan behöver inte betyda att hen värdesätter sin partner mindre.
    Tala om det för alla här på FL som har otrogna partners och mår skitdåligt.
  • Anonym (m)

    ja det är ju mycket man funderar på... känns ibland som två olika behov man har.. ska man ha ångest och dåligt samvete för man känner både och...??

  • Anonym (Eva-Lena)
    Anonym (:)) skrev 2015-05-22 23:09:38 följande:
    Tala om det för alla här på FL som har otrogna partners och mår skitdåligt.
    Jag accepterar inte otrohet i mina förhållanden och jag skulle aldrig rekommendera någon annan att vara otrogen. "Prata med din partner" är mitt råd till TS, absolut inte att gå bakom ryggen på sin partner!
  • MrFahrenheit

    Vart någonstans framgår det om TS är en hon eller han? Hen i all ära men i frågor kring detta så finns det ingen hen...

  • Anonym (ytrewq)
    MrFahrenheit skrev 2015-05-22 23:17:39 följande:
    Vart någonstans framgår det om TS är en hon eller han? Hen i all ära men i frågor kring detta så finns det ingen hen...
    Varför skulle TS könstillhörighet spela någon som helst roll för frågeställningen?
  • Anonym (Eva-Lena)
    MrFahrenheit skrev 2015-05-22 23:17:39 följande:

    Vart någonstans framgår det om TS är en hon eller han? Hen i all ära men i frågor kring detta så finns det ingen hen...


    Vad finns inga hen i frågor som dessa?
Svar på tråden är jag knäpp?