• Anonym (Va fan)

    någon som haft infektion i livmodern?

    Förväntad mens var ju 20e och den kom den 15e. Värsta PMSen jag haft i mitt liv. På riktigt! Och slutade blöda 21. Sen 21 har jag haft ont i magen (uppåt alltså tarmarna mm). mensvärk/molvärk som jag har haft under hela mensen och illamående från helvetet och något som trycker mot urinblåsan från innan mens tills nu också. Rejäla drag i ljumskarna. Blev jätte trött idag efter maten och fick ett sånt hugg på ena sidan av livmodern/äggstockarna. Sen vilade jag från halv fem till sex och gick på toa för jag var skiiiit kissnödig. Nä men då blöder jag igen! Lite trådigt rent blod och ljus ljus rosa blandat i flytning som är slem. Och sen tog det slut. Men har fortfarande mensvärk :s blödde alltså en gång bara. ? :s är det infektion? Vet att man kan blöda efter sex men hade sex 21a och då borde jag ha blött då. Skulle ju iofs fått min mens 20e? Aldrig haft såhär eller mellan blödningar så nu googlar jag ihjäl mig.

  • Svar på tråden någon som haft infektion i livmodern?
  • Anonym (Va fan)

    Nej ingen feber och inget illaluktande men tänkte UVI som gått uppåt? Eller livmodershalscancer då vi har det i familjen. Medans jag skriver nu har jag Molvärk :/ men inget blod kommer längre utan bara flytning.

    Men har haft huvudvärk i mer än en vecka varje dag på morgonen och kvällen mest? Infektions tecken?

    Inte tagit gravtest då jag fick ju mensen :0

  • Anonym (Va fan)
    Tines skrev 2015-05-23 21:46:48 följande:

    Ring 1177 för råd.


    Det låter såpass illa va? :o
  • glutten
    Anonym (Va fan) skrev 2015-05-23 20:42:19 följande:

    Nej ingen feber och inget illaluktande men tänkte UVI som gått uppåt? Eller livmodershalscancer då vi har det i familjen. Medans jag skriver nu har jag Molvärk :/ men inget blod kommer längre utan bara flytning.

    Men har haft huvudvärk i mer än en vecka varje dag på morgonen och kvällen mest? Infektions tecken?

    Inte tagit gravtest då jag fick ju mensen :0


    Ta ett gravtest ändå. Om det visar negativt, boka tid hos läkare.
  • Anonym (Va fan)
    glutten skrev 2015-05-24 01:50:29 följande:
    Ta ett gravtest ändå. Om det visar negativt, boka tid hos läkare.
    Ska göra det imorgon på morgonen :) tack för rådet!
  • Anonym (Va fan)

    Gick på toa igen, kom liiiite rosa med lite annan färg men luktfri! sen tryckte jag upp en liten bit papper och då kom det ljusrosa med slemmig genomskinlig flytning. ? Blir orolig. Har ju molvärk :/

    Hade sex nu i natt och det resulterade bara i ljusrosa slemmig flytning på pappret, inget färskt blod.

  • Anonym (Va fan)

    mår skit konstigt. Äckligt illamående som kommer och går kraftigt. hela dagen med såna dragningar i ljumskarna och mensvärk och en enorm värk i heeela kroppen :( vita ganska tunga flytningar med molvärk. Känns som att mensen är på g igen. Riktigt ont i kroppen och feber känsla men är inte alls varm. Tung känsla och ingen aptit. 1177 tror ägglossning men skulle vänta tills imorgon om det inte blir bättre så ringa till gyn. Konstig ÄL isf med tanke på dessa "symptom".. Aldrig mått såhär innan i mitt liv :|

  • glutten
    Anonym (Va fan) skrev 2015-05-25 18:15:37 följande:

    mår skit konstigt. Äckligt illamående som kommer och går kraftigt. hela dagen med såna dragningar i ljumskarna och mensvärk och en enorm värk i heeela kroppen :( vita ganska tunga flytningar med molvärk. Känns som att mensen är på g igen. Riktigt ont i kroppen och feber känsla men är inte alls varm. Tung känsla och ingen aptit. 1177 tror ägglossning men skulle vänta tills imorgon om det inte blir bättre så ringa till gyn. Konstig ÄL isf med tanke på dessa "symptom".. Aldrig mått såhär innan i mitt liv :|


    Hur gick det med gravtestet?
  • Anonym (Va fan)
    glutten skrev 2015-05-25 22:41:42 följande:
    Hur gick det med gravtestet?
    gjorde aldrig då det är i princip omöjligt att jag är gravid :o
  • pepsimax
    Anonym (Va fan) skrev 2015-05-26 12:24:08 följande:
    gjorde aldrig då det är i princip omöjligt att jag är gravid :o
    Låter gravid dock.
  • glutten
    Anonym (Va fan) skrev 2015-05-26 12:24:08 följande:
    gjorde aldrig då det är i princip omöjligt att jag är gravid :o
    Ber om ursäkt för att jag tjatar, men dina symtom låter misstänkt lika graviditetsdito. Att du hade en blödning 15-21 betyder inte automatiskt att du inte är gravid, finns många som har blödningar särskilt i början.

    Tänkte mest att det är en väldigt enkel sak att göra: Ta ett gravtest, visar det negativt söker du läkare. För isf är det ju absolut nåt som inte stämmer.

    Men visst, har du inte haft sex alls de senaste månaderna är ju risken mkt liten att du är gravid.
  • Anonym (Va fan)

    Det är inget tjat! :)

    Har haft feber känsla/sjukdomskänsla och molvärken har gått över till riktig mensvärk nu i ett par dagar. Inget blod eller illaluktande flytningar bara kraftiga vita hala. Något trycker mot urinblåsan så måste kissa stup i kvarten + att det känns som att mensen ska komma trots att det är beräknat mens den 10e juni. Rejäla dragningar i ljumskarna att jag måste stanna upp och stå och samma med mensvärken. Är trött och noll energi i kroppen :/ börjar bli orolig. Blir nog akuten imorgon om det inte släpper.

  • Interiorista

    Gör ett graviditetstest, låter som om du kunde vara gravid :)

  • Anonym (Va fan)
    Interiorista skrev 2015-05-30 21:23:52 följande:

    Gör ett graviditetstest, låter som om du kunde vara gravid :)


    Är det inte lite väl tidigt med tanke på bim 10e juni? :o
  • Anonym (,k)
    Tines skrev 2015-05-23 20:37:18 följande:

    Har du en infektion har du även feber, har du det?


    jag hade ingen feber varken när jag hade livmoderinfektion eller äggledarinfektion.
Svar på tråden någon som haft infektion i livmodern?