• windfalls

    Gravid eller inte gravid?

    Min mens är 4 dagar sen, gjorde två grav test från RFSU igår, det första ser positivt ut enligt mej, det jag gjorde senare på kvällen var väldigt negativt. Gjorde ett till test imorse då ett från Apotekets, curas egna märke. Först tyckte jag att det såg väldigt negativt ut men när jag vinklade testet mot ljuset så såg man ett väääääldigt svagt streck. Är absolut ingen expert inom detta och känner att jag kan inte slappna innan jag vet säkert. Men tänkte att det brukar ju finnas många experter här inom detta ???? Vad tror ni?

    (Lägger upp bilder på testerna jag upplever "positiva")

  • Svar på tråden Gravid eller inte gravid?
  • Babymama

    Det där ser ut som positiva test tycker jag! Ingen tvekan! Jag hade ännu svagare streck de första dagarna, med båda mina barn. Sen blev det starkare successivt, hoppas det blir så för dig med???? Och grattis!!

  • Bellabusmus

    Lånar din tråd lite. Inte haft en tanke på att vara gravid. Haft fullt upp. Haft mensvärk till och från och de va inte fören idag som jag tänkte till "när sjutton ska jag ha mens egentligen?" Kollade almanackan och sist jag hade den va 18 april. Va tror ni? Gravid? Ska testa imorn.

Svar på tråden Gravid eller inte gravid?