• Anonym (T)

    Mina KK blir kära i mig jag får damp

    Seriöst. Så jobbiga kvinnor är. Jag lnullar dem som mina KK o sen får de känslor för mig. Varje gång. När vi träffats har vi sagt att jag ba ska knulla deras fitta. Ändå blir de kära i mig o trånar efter mig. Fitta på dagen jag föddes. Svär asså...

    Jag svär på allt jag ska homosexuell. Från och med idag, och resten av livet, jag är homosexuell! O från och med idag ska jag säga "jävla vaginor" till alla. Alla människor är jävla vaginor numera.

    Orkar inteeeee!!!!!!!!!!!

  • Svar på tråden Mina KK blir kära i mig jag får damp
  • Anonym (Kvinna)

    Sluta skaffa KKs då, enklare än så är det ju inte. Du vet väl om att vi är enfaldiga varelser som alla trånar efter den stora starka mannen?

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (ncncnc) skrev 2015-05-24 23:27:54 följande:

    Harammmmm


    Boko....
  • Anonym (T)
    Anonym (ncncnc) skrev 2015-05-24 23:27:54 följande:

    Harammmmm


    Du är svartsjuk
  • Anonym (ncncnc)

    Nej. Tycker bara du ska ha någon självrespekt. Jag är inte perfekt. Men hoppas du tänker till innan du gör om dina misstag, men antar att du börjar lära dig. Sluta ha sex så slipper du problemet. Problemet löst.:)

  • Anonym (Kvinna)

    Det är ju inte så lätt, du vet, ts kan ju inte visa sig utanför dörren utan att kvinnorna kastar sig på honom och tigger om att bli hans KK.

  • Muslimsktjej

    Var funkofobisk och använd ordet damp fel en gång till och jag hemsöker dig med tofflan. :)

Svar på tråden Mina KK blir kära i mig jag får damp