• Pyssilullan

    Vad köper ni för strl på Sandaler till Era barn som är födda i början av Juni förra året?

    Förstår att detta är MYCKET Individuellt,
    MEN! vad köper ni för strl på sommarsandaler till era barn som blir 1 år nu i början av juni??

    O vad har de för strl nu?
    Jag väntar en bebis nu i början av juni o har hittat ett par söta skor som jag så gärna vill köpa (PÅ chans blir det ju) men vill ha en humm om vilken storlek som dominerar i den åldern. Lär ju va på ett ungefär lika iaf.

  • Svar på tråden Vad köper ni för strl på Sandaler till Era barn som är födda i början av Juni förra året?
  • tulip79

    Nu är dottern 16 mån men i höstas (ca 10 mån) köpte jag ett par sandaler som hon kunde gå i inne eftrsom hon gick stadigare då. Hon fyllde 1 i januari o kan fortfarande ha skorna fast det gått ett halvår. Det är 20/21 i dem. När jag mätte fötterna i mars var de 13 cm. Hon har mkt mindre fötter (o kropp) än storebror hade i denna åldern.

  • elyse

    Hon gar 19 nu, men vi har några skor i 20 också. Det är så olika beroende på modellen.

  • tikki masala

    När min dotter var ett år köpte jag sandaler i storlek 19. Nu har jag en pojk som är 11½månader gammal och han har storlek 22.

Svar på tråden Vad köper ni för strl på Sandaler till Era barn som är födda i början av Juni förra året?