Inlägg från: Anonym (odekadent) |Visa alla inlägg
  • Anonym (odekadent)

    Min dotter och bonusen hade nyss sex?!

    grind skrev 2015-05-25 23:06:52 följande:

    Utmärkande för ett samhälle i förfall är upphöjande av perversiteter och dekadens.


    Håller med, och den här tråden med alla sexliberaler är ett lysande exempel på dekadens av högsta kvalitet Kräks

    TS, låt dig inte luras av alla dekadenta sexliberaler som säger att det är ok att knulla bonussyskon, det är jävligt lätt att vara frikostig med andras moral när man själv slipper ta i skiten. Det din dotter och bonussonen håller på med är sjukt, se till att de får veta det.

    Jag har själv en dotter och en bonusson, än så länge är de små men skulle bonussonen ens röra min dotter på fel sätt när de är äldre kommer han åka ut genom fönstret med huvudet före
  • Anonym (odekadent)
    Anonym (lst) skrev 2015-05-26 13:41:16 följande:

    Här ser man den totala dekadensen Sverige har sjunkit in i. Nuförtiden har gränserna tänjts så att det är fullkomligt normalt för 20-åriga tjejer att få kuk i varje hål efter krogen på lördagskvällen och den som ifrågasätter beteendet snudd på idiotförklaras. 

    Här är nu tydligen nästa steg i utvecklingen. TS, ignorera idioterna i tråden, du har helt rätt i att det inte är normalt att din dotter och killen har sex. Ingenting är heligt nuförtiden. Med denna utveckling som vi har idag kan jag tänka mig att incest är helt normaliserat i Sverige om 20-30 år.


  • Anonym (odekadent)
    nanneN skrev 2015-05-26 15:11:03 följande:
    Om det är vad den 20-åriga tjejen vill så har du faktiskt inte ens rätt att ha en åsikt om saken, så det är helt korrekt att du idiotförklaras om du lägger dig i saker du inte har någon som helst rätt att lägga dig i.
    Anonym (lst) skrev 2015-05-26 13:41:16 följande:

    Här är nu tydligen nästa steg i utvecklingen. TS, ignorera idioterna i tråden, du har helt rätt i att det inte är normalt att din dotter och killen har sex. Ingenting är heligt nuförtiden. Med denna utveckling som vi har idag kan jag tänka mig att incest är helt normaliserat i Sverige om 20-30 år.


    Vad är så onormalt med att en 16-årig tjej och 18-årig kille har sex? Det händer säkerligen överallt precis hela tiden.
    Incest är olagligt av en anledning. Det finns ingen anledning till varför TS dotter och hennes kille inte skulle få ha sex.
    A precis, då borde det väl vara fritt fram för syskon att knulla också eller?
    Ser man bara ålder och kön och glömmer de moraliska aspekterna så är det väl fritt fram för vem som helst att knulla vem som helst det händer ju överallt hela tiden juh 
  • Anonym (odekadent)
    nanneN skrev 2015-05-26 16:57:41 följande:

    Nej. Det är en väsentlig skillnad, och inser du den inte själv så finns det inte en chans att jag kommer att kunna förklara den för dig heller.

    Som tur är så finns det intelligenta människor som förstår utan förklaring, och det är anledningen till att incest är enligt lag förbjudet redan.


    Jaha så det finns alltså andra aspekter som spelar roll förutom ålder, där ser man. Nyss var det ju bara rätt ålder som spelade roll. De är unga och kåta klart de ska få knulla typ. ...
  • Anonym (odekadent)
    annasofia90 skrev 2015-05-27 17:43:22 följande:

    Dåligt argument om att barnen borde hitta någon annan att ligga med, de har ju uppenbarligen fattat tycke för varandra?


    A men självklart ska man ju få knulla alla man fattar tycke för eller hur, varför inte ts sambo när hon ändå e på g......på tal om dåliga argument
  • Anonym (odekadent)
    nevermind skrev 2015-05-27 18:26:10 följande:

    Ja, TS tänker helt fel. De kanske har kärat ner sig, eller för den delen bara vill ligga. Det är väl bättre att man ligger med en polare än en främling?


    TS tänker inte alls fel, hon råkar bara ha moral till skillnad från alla andra dekadenta här. Ett tydligt tecken på ett dekadent samhälle är när människor som inte perverterats hånas och förlöjligas
  • Anonym (odekadent)
    Zadre skrev 2015-05-27 19:47:07 följande:

    Men kan du SNÄLLA tala om för mej exakt VAD det är som gör det hela så fruktansvärt fel? För jag kan verkligen inte se det.

    De är inte syskon. De träffades i tonåren och kommer aldrig att se varandra som syskon. VAD är det omoraliska?


    De är syskon men inte biologiska syskon och syskon ger man fan i, men jag förstår att det är svårt för dekadenta och egoistiska människor att förstå att det finns saker man bara ger fan i att göra. I dagens dekadenta samhälle är det ju bara vad jag vill ha just nu som räknas. Tanken på att man ska behöva avstå från saker är ju helt galet
  • Anonym (odekadent)
    SupersurasunkSara skrev 2015-05-27 19:58:04 följande:

    Är du äcklig eller? Varför ska TS dotter ligga med en man som för henne, troligen är en gammal gubbe? Dessutom är han ihop med hennes mamma. DET är omoraliskt om något. Att de två tonåringarna ligger med varandra, förutsatt att de är singlar båda två, det är inte omoraliskt alls.


    Enligt din dekadenta moral är det säkert så
  • Anonym (odekadent)
    Zadre skrev 2015-05-27 20:26:48 följande:

    Nu handlar det faktiskt inte om hur de titulerar varandra utan det handlar om eventuella gemensamma gener. De är STYVsyskon, dvs INTE biologiska syskon. Det är ett ORD och med tanke på att de träffades först när de var i övre halvan av tonåren så är det dessutom ett TOMT ORD. De ser inte varandra som syskon och kommer aldrig att göra det. De gör inget fel.


    Ja men visst, alla ord som inte passar än är ju toma , sen är de meningsfulla igen när det passar. Dagens Sverige i ett nötskal
  • Anonym (odekadent)
    Anonym (Osäker) skrev 2015-05-27 22:37:02 följande:

    @Zadre:

    Alltså för är dig är det normalt att en 16 åring ung flicka (säg din dotter) ska fullborda ett analt samlag? driver du med mig eller? ska vi då uppmuntra henne att testa också en dubbelmacka men styvbrodern bestis då? eller gå o shoppa med henne i nån sexbutik o köpa en hästkuk , vore trevligt för henne att pröva eller hur? nej frihet betyder inte totalt avsaknad av värderingar och respekt, både mot föräldrar och mot sig själv! en ung flicka som blir rövborrad och nedsprutad i röven är inte ok, då måste föräldrarna ingripa o få stopp på en sån förnedring.


    Aaaaahhhh dina ord är som en frisk havsbris som om blott för ett ögonblick får stanken av ingrodd dekadens att lätta
  • Anonym (odekadent)
    Prerjeverg skrev 2015-05-28 00:07:30 följande:

    Hej, ej färdigutbildad psykolog här!

    För det första:
    Det här är knappast en udda eller ovanlig situationen in i det minsta. Som så många andra sagt, så är det här två helt orelaterade och könsmogna tonåringar som satts under samma tak i ett år. Något är bundat till att hända, men dem kommer garanterat aldrig att se varandra som syskon. Det fungerar helt enkelt inte så. Likså hade det inte nödvändigtvis behövt sluta i sex, men det är inga konstigheter heller att det har gjort det.
    Det enda argument jag sett TS ge mot detta hittils är att hon själv inte skulle haft sex med sin styvbror, men det finns alldeles för många skillnadsfaktorer, och det kan mycket väl summeras som såhär:
    TS, din dotter är INTE du. Hon är inte en kopia av dig. Så sluta försök se henne som sådan, och inse att hon fungerar annorlunda och har egna, unika behov, tankar och funktioner ifrån dig.

    För det andra:
    Jag ser mycker själviska tendenser i dina svar, TS, samt i svaren som du verkar gilla och citera. Mycket av det verkar handla om hur du desperat inte vill att din egen relation ska förstöras, och att du klingrat fast dig i den idealiska kärnfamiljen, vilket då det här går emot. Och att hålla sådana tankegångar är både trångsynt och väldigt barnsligt.
    Väx upp, TS!

    Och till sist till folk som inte kan läsa:

    TS dotter och bonusson är ej relaterade via blodsband. Det finns ingen biologisk eller logiskt moralisk relation till dessa två. Detta bör därmed inte ses ner på.
    "Men då är ju incest okej!"
    Nej, det är det inte. I ett faktiskt incest-förhållande finns risken för defekter vid en avkomma, vilket är precis vad lagarna emot incest försöker hindra. Men eftersom det inte finns en sådan risk här så finns det inget att äcklas, och det finns ingen negativ effekt.

    För övrigt är kärlek och partnerskap till stor del enbart en social konstruktion som baserar sig på människans mer komplicerade parningsegenskaper. Partnerskap (speciellt livslånga sådana) syns väldigt sällan i djur-riket, men är mest tydligt i bland annat delfiner och primater.


    Thank you Dr Phil {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (odekadent)
    Prerjeverg skrev 2015-05-28 00:07:30 följande:

    Hej, ej färdigutbildad psykolog här!

    För det första:
    Det här är knappast en udda eller ovanlig situationen in i det minsta. Som så många andra sagt, så är det här två helt orelaterade och könsmogna tonåringar som satts under samma tak i ett år. Något är bundat till att hända, men dem kommer garanterat aldrig att se varandra som syskon. Det fungerar helt enkelt inte så. Likså hade det inte nödvändigtvis behövt sluta i sex, men det är inga konstigheter heller att det har gjort det.
    Det enda argument jag sett TS ge mot detta hittils är att hon själv inte skulle haft sex med sin styvbror, men det finns alldeles för många skillnadsfaktorer, och det kan mycket väl summeras som såhär:
    TS, din dotter är INTE du. Hon är inte en kopia av dig. Så sluta försök se henne som sådan, och inse att hon fungerar annorlunda och har egna, unika behov, tankar och funktioner ifrån dig.

    För det andra:
    Jag ser mycker själviska tendenser i dina svar, TS, samt i svaren som du verkar gilla och citera. Mycket av det verkar handla om hur du desperat inte vill att din egen relation ska förstöras, och att du klingrat fast dig i den idealiska kärnfamiljen, vilket då det här går emot. Och att hålla sådana tankegångar är både trångsynt och väldigt barnsligt.
    Väx upp, TS!

    Och till sist till folk som inte kan läsa:

    TS dotter och bonusson är ej relaterade via blodsband. Det finns ingen biologisk eller logiskt moralisk relation till dessa två. Detta bör därmed inte ses ner på.
    "Men då är ju incest okej!"
    Nej, det är det inte. I ett faktiskt incest-förhållande finns risken för defekter vid en avkomma, vilket är precis vad lagarna emot incest försöker hindra. Men eftersom det inte finns en sådan risk här så finns det inget att äcklas, och det finns ingen negativ effekt.

    För övrigt är kärlek och partnerskap till stor del enbart en social konstruktion som baserar sig på människans mer komplicerade parningsegenskaper. Partnerskap (speciellt livslånga sådana) syns väldigt sällan i djur-riket, men är mest tydligt i bland annat delfiner och primater.


    Har du hört talas om preventivmedel? En jättefiffig uppfinning som gör att man kan knulla utan att det blir barn, din tes om lagen, incest och inavel har mer hål än mina strumpor
  • Anonym (odekadent)
    Prerjeverg skrev 2015-05-28 01:29:03 följande:
    Preventivmedel är aldrig en 100% garanti, det finns alltid risker. Och det är just risken det handlar om. Lagstiftningen finns för att förhindra risken.

    Men även om preventivmedel var effektiv till 100% så hade det såklart inte varit okej att ingå sexuellt ungänge med någon som är blodsrelaterad till en själv på grund av just det faktum att man delar gener med varandra, en grov andel sådana.

    Men det är inte fallet här. TS dotter och bonusson har inga som helst biologiska band, icke heller är TS gift eller vad jag sett ens förlovad med sin kille. Därför finns det varken lagliga eller biologiska band emelland dottern och bonussonen. Ingenting binder dem samma utöver att deras föräldrar har gått ihop - och hade dem inte gjort det så hade ju det här inte setts som något annat än en vanlig tonårsrelation, eller hur?

    Man kan ju även vända på det och fundera hur "omoraliskt" det hade varit om barnen hade träffats först och istället föräldrarna blev förälskade därefter. Det är ännu mer vanligt och har varit ett tema i rätt många filmer och serier.
    Ja det finns filmer till allt, finns till och med filmer där folk har sex med utomjordlingar o där finns ju verkligen inga genetiska likheter, men det är som sagt filmer.

    Jag tror faktiskt inte risken att föda barn med 7 fingrar är den enda anledningen till att det är olagligt att knulla mellan syskon, risken för inavel är ganska hög om man gör en kusin på smällen och det är fullt lagligt. TS dotter kanske ska bjuda in ett par kusiner till en dubbelmacka, det är väl ok så länge de är unga och kåta så är ju allt tillåtet, för man måste man ju respektera deras önskemål eller hur?
  • Anonym (odekadent)
    MammAmma skrev 2015-05-28 15:46:44 följande:
    Vari ligger det omoraliska med två ungdomar som har sex med varann? Observera att ungdomarna inte är släkt på något sätt eller plan.
    Det omoraliska ligger i att de råkar vara styvsyskon, inte biologiska syskon men ändå syskon. Det handlar alltså inte baaaaara om att det är två random ungdomar som bara råkade ramla ner i en buske. Att bara råka glömma såna små detaljer är lika fjantigt som att påstå att det är ok att dra över sin sambon på matbordet på en släktträff och skylla på att... vaddå det är ju bara sex? Är ni emot sex eller?....Klart som fan att ingen har något emot sex, men man behöver kanske inte gnugga kön med varandra på farmors tallrik med farmor på första parkett
  • Anonym (odekadent)
    Anonym (Respekt) skrev 2015-05-28 16:57:54 följande:
    Haha! Härlig liknelse! Alltså, vissa saker är bara inte okej. Att knulla sin "bonusbror" är en av de sakerna. Lik att det inte är okej att ta sin bästa kompis kille/ex. Det handlar inte om att förbjuda två människor att ha sex, utan att visa respekt till sin omgivning och de man älskar. Låt oss kalla det socialaregler. Det handlar om uppoffringar, det finns miljarder människor på denna jord man kan knulla, varför ta sin mammas sambos son? Jag tycker det är oerhört respektlöst. Det finns ingenting som kan få mig att ändra den uppfattningen.
    Ja visst handlar det om respekt, respekt mot andra, men i dagens Sverige så existerar bara respekt för sig själv
  • Anonym (odekadent)
    MammAmma skrev 2015-05-28 17:37:59 följande:
    Nej, de är inte ens styvsyskon. De träffade varandra som 15- och 16 år gamla och har känt varandra i ett år - de kommer aldrig att vara styvsyskon. Deras föräldrar råkar bara vara ihop, that's it. Ingenstans har jag läst att de haft sex med varken farmor eller någon annan som åskådare. Troligtvis är deras sexuella relation inte begränsad till enbart den här gången som TS råkade göra dem, alltså har de lyckats vara ganska diskreta med det så du behöver inte dra in farmor i det här.
    Har du alltid varit lika duktig på att spela dum? Du vet precis vad jag menade och nej det handlade inte om att de skulle ha sex framför morsan
  • Anonym (odekadent)
    Anonym ("-") skrev 2015-05-29 00:24:37 följande:
    Har du alltid varit lika duktig på att vara ignorant odekadent?

    Jag tycker att du måste lära dig argumentera på ett smart, intelligent, intellektuell, rationell och moget sätt än att vara så infantil och barnslig.

    Hur gammal är du förresten?

    Om du är vuxen så tycker jag verkligen synd om dig.
    Naaa va gulling när obildade människor ska försöka spela intelligenta, det blir nästan sådär gulligt löjligt.

    Ignorant är när man inte förstår en poäng som läggs fram, cynisk är när man förstår poängen men låtsas inte göra det.

    Sådär, nu har även du fått lära dig något nytt....god natt
  • Anonym (odekadent)
    MammAmma skrev 2015-05-29 07:49:28 följande:
    Man får ju ett visst övertag över folk om man låter dem tro att de är bättre bildade än vad man själv är, men det vet ju du förstås inget om.
    Mern det här fallet har du antingen missat poängen helt vilket i så fall tyder på brist på bildning / intelligens eller så har du förstått poängen men låtsas inte göra det vilket i så fall tyder på cynism. Alltså är du antingen obildad eller cynisk
  • Anonym (odekadent)
    Anonym (inte ok) skrev 2015-05-29 10:49:41 följande:
    Exakt, mycket bra skrivet. Idag så ska man bara tänka på sig själv och vad som är bäst för MIG, oavsett hur det påverkar andra. 
    "Sköt dig själv och skit i andra" har aldrig varit mer framträdande än nu.

    Hela samhället är ju helt uppochnervänt vad gäller moral och etik. Det finns inget som heter "Innan du gör det eller det så kanske du ska tänka igenom hur det påverkar den eller den" längre.
    Utan "Jag gör vad jag vill så får andra reagera hur dom vill, det skiter väl jag i".
    Eller hur, med tanke på hur även vuxna människor resonerar bla här så är det kanske hög tid att man inför etik som ett obligatoriskt ämne i skolan så det åtminstone finns hopp om att framtida generationer kan få stopp på skiten
  • Anonym (odekadent)
    Anonym (Melanie) skrev 2015-05-29 11:48:41 följande:
    Jag tror du vet vad hon menade. Ignorant har en innebörd som man kan använda i olika sammanhang. Som kretin, rekorderlig, jovial, ekvilibristik, dock, dyrka, avgudar, dinära, dignitet, stagnera, fubbig, fabbel, enträgen, burleskt, dapur, agitera, mened, bemästra, pompös, egocentrisk, egoistisk, euforism, bräcklig, skör, vanära, timid, duplicera, trivial, amorös, undersåte, underfund, ackompanjera, pragmatisk, härkomst, ridderlig, tapper, triumf, episod, akt, avsmak, banala, frånstötande, utsago, resonlig, vulgär, enlog, protege, eloge, eloxerad, autentisk, lukra, sinnessvag, rigorism, aristokrat, förströelse, axilism, karisma, apatisk, aultuistisk, filantrop, exalterad, hyper, influera, implicera, retorisk, gormar, procedur, produktiv, exceptionell, pondus, kalabalik, asymmetrisk, komplott, mähä, dogma, formell, kaotisk, fiasko, insanitet, imbecill, dialog, satir, gambit, hambo, försummar, novus, novis, ablation, amper, efemär, ekivok, ehuru, kader, luguber, torde, töva, örlig, fekalier, bakdanta, sonika, spatiös, sporadisk, extravagant, suspekt, trankil, skenhelig, illfänas, kindhäst, annorstädes, androgyn, hermafrodit, heterochromia, rockne, ämbar, hånar, aseh, arla, fäsör, plagiatör, atarax, invektiv, kärkommen, libertin, skrymta, kongro, konflux, menora, odiös, osis, renegat, servil, överdängare, acklimatisera, arkebusera etc etc. Detta börjar bli monoton och långtråkig

    Jag slår vad om att du inte vet vad dem flesta orden betyder. Sist, men inte minst autodidakt. Jag skrev det sista ordet för att jag är autodidakt.

    Iallafall så har du blivit lärd av en mänsklig ordförråd nu. Nu har du lärt dig några nya ord.
    Tack fröken lexikon {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Min dotter och bonusen hade nyss sex?!