• addrenalin

    Jag låter min fru ha sex med andra kvinnor, är jag konstig?

    Frågan vänder sig nog mest till kvinnor, men självklart är jag intresserad av allas syn på det.

    Efter ett 25år långt förhållande kände vi att sexlivet började bli sådär lagom spännande och vi började prata om att utveckla det och ha lite roligt och diskuterade våra fantasier.

    Jag kanske är lite mer öppen och frigjord och tyckte en till kvinna i en trekant skulle vara kul/spännande eller kanske ett partnerbyte, jag skulle då inte ha något problem med att se min fru ha sex och njuta med en annan, jag skulle nog se det som en utvecklande erfarenhet för oss båda att få känna, se och njuta med en annan, något vi själva säkert skulle ha nytta av.

    Fru va/är nyfiken på tjejsex och hade tydligen varit länge, jag såg inget problem med att hon testade vilket hon gjorde och gillade. Men att jag skulle få delta på något sätt är helt uteslutet för henne då hon inte kan se en annan kvinna röra mig och tvärt om oavset om vi är tre.

    Är jag konstig som accepterar att hon har sex med andra kvinnor vid sidan om mig, då jag själv nu står helt utanför det vi pratade om och jag står hittills helt utan spänning, utveckling eller nya erfarenheter.

    Känns sådär faktiskt, inte att hon har sex med andra kvinnor men att jag inte under några omständigheter tillåts utvecklas med mer erfarenheter.

  • Svar på tråden Jag låter min fru ha sex med andra kvinnor, är jag konstig?
  • Anonym (Kvinnan)

    Ja, jag tycker att det är konstigt. Oavsett om det är män eller kvinnor din fru ska ha sex med.

    En man som tillåter detta skulle jag inte ens röra med en tång.

    Men ditt liv, ditt val. Bryr mig inte om vad du väljer att göra, är dock otroligt glad över att min man inte är sån.

  • CarinaL26

    Ja du är konstig, men så länge ni båda är nöjda och ingen drabbas av det spelar det väl ingen roll?

  • Anonym (förstår)

    Jag tycker inte det är så konstigt. Har själv funderat på att låta min fru få vara med andra kvinnor. Tycker tanken är lite het.
    Men sen finns ju risken att som du säger, blir helt utanför. Kanske när hon har utforskat lite att du får vara med i akten. Men det finns ju risk att hon får ut mer av det hela än du. Om du känner behovet, så kanske du kan diskutera fram en kompromiss.

  • Anonym (förstår)
    Hermione Granger skrev 2015-05-26 11:36:35 följande:

    Skulle du vara lika öppen om det var en man hon var med?


    Detta är jag inte alls bekväm med. Kanske tycker TS att det är OK. Men för min del så är det inte det.
  • addrenalin

    Nja, men ja kanske ok om det va mer på lika villkor !?


    Hermione Granger skrev 2015-05-26 11:36:35 följande:

    Skulle du vara lika öppen om det var en man hon var med?


  • addrenalin

    Det hela handlar ju om att vi ska få erfarenheter och variation som vi själv har glädje av i våran relation och sexliv. Efter drygt 25år och två barn är det inte aktuellt med sex för fortplantning, det handlar om njutning och glädje och kan vi med hjälp av andra dra nytta av erfarenheter så varför inte, men det är en svår sits när det inte sker på lika villkor !?

    En del av er fattar nog hur jag tänker, andra ser mig som äcklig !?

    Jag vill ju samtidigt inte missunna min fru glädje och njutning som jag själv inte kan erbjuda.

Svar på tråden Jag låter min fru ha sex med andra kvinnor, är jag konstig?