• Anonym (Anonym)

    Vilken är anledningen att kvinnor flockas till flugor till farliga män?

    Någon som kan förklara? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-26 11:07
    Som flugor*

  • Svar på tråden Vilken är anledningen att kvinnor flockas till flugor till farliga män?
  • audio

    Tror att det i huvudsak är tjejer med självskadebeteende som söker en beskyddare, någon dom kan identifiera sig med, ta hand och hela vilket fungerar ganska sällan.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (Sant)

    För att karlar som är elaka mot dem bekräftar deras självbild.

    Känslomässigt sunda, vettiga kvinnor som respekterar sig själva dras inte till såna män.

  • Anonym (Ömelie)

    Normala och friska kvinnor flockas inte kring farliga män. Det är kvinnor med låg självkänsla och trasig barndom.

  • audio

    Även kvinnor med en förvrängd uppfattning om män (och sig själv) dras till dom med diverse fordon, verktyg, vapen, kriminella meriter och status som kan ses mer som en förlängning av det manliga könet.

    Har själv åkt på denna fördom flertal gånger Glad då jag av olika, helt andra anledningar, befattar mig med ämnen där denna bild är som mest extrem. Mitt intresse för vapen och annan stridsmedel är så gott som obefintligt, jag förstår att det intresserar männen mer.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • MammAmma
    Anonym (Sant) skrev 2015-05-26 11:23:02 följande:

    För att karlar som är elaka mot dem bekräftar deras självbild.

    Känslomässigt sunda, vettiga kvinnor som respekterar sig själva dras inte till såna män.


    Håller med! Tror också att många av dessa kvinnor förväxlar dessa "farliga" mäns egenskaper med 'alfahannebeteende'.
  • Anonym (Anonym)

    Bekräftar deras självbild? Så så vad for dom liksom konkret ut av att vistas med dessa personer. 

  • Anonym (Skorpion)

    Håller med ovanstående 
    Det är osäkra tjejer med låg självkänsla som misstar farlighet för alfabeteende och tror att dom kommer vara undantaget som blir beskyddade och omhändertagna och att dom kan förändra killen.
    I själva verket är killen lika trasig han, med lika lång självkänsla och det enda sätt han vet att söka lindring när han mår dåligt, vilket är nästan permanent är genom aggressivitet och våld.
    En katastrof i vardande. 

  • Anonym (Ika)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-05-26 11:54:30 följande:

    Bekräftar deras självbild? Så så vad for dom liksom konkret ut av att vistas med dessa personer. 


    Spänning, dramatik, känns som att de lever.
  • Anonym (Skorpion)
    Anonym (Skorpion) skrev 2015-05-26 11:57:52 följande:

    Håller med ovanstående 
    Det är osäkra tjejer med låg självkänsla som misstar farlighet för alfabeteende och tror att dom kommer vara undantaget som blir beskyddade och omhändertagna och att dom kan förändra killen.
    I själva verket är killen lika trasig han, med lika lång självkänsla och det enda sätt han vet att söka lindring när han mår dåligt, vilket är nästan permanent är genom aggressivitet och våld.
    En katastrof i vardande. 


    Låg, inte lång självkänsla.....'suck'
Svar på tråden Vilken är anledningen att kvinnor flockas till flugor till farliga män?