• Anonym (dumpad)

    få tillbaka exet?

    I måndags gjorde min stora kärlek slut med mig. Han sa att det va pga sin hemlängtan (han hade ca 3 mil hem), sin förlorade fritid som bestod av att kunna skruva på bilar när han själv ville. Men han sa aldrig något till mig att han ville iväg, han va iväg typ 1 gång varannan vecka o skruvade bil o vi hälsade på hans familj iaf 2 gånger i månaden o ibland åkte han dit ensam o träffade vänner o familj. Sen skyllde han på att vi tjafsade för mycket, jag va väldigt osäker på honom o trodde ofta att han skrev med andra tjejer för det har han gjort en gång i början av vårt förhållande.

    Jag är sjukskriven pga depression o antar att jag inte är lätt att leva med.

    Har även 2 små barn som har fastnat för honom o har svårt att förstå vad som händer.

    Jag kan inte sluta tänka på denna kille o vill inget hellre än att få en chans till. Men ena stunden säger han att han inte älskar mig o nästa stund vet han inte.

    Han säger att han inte vet hur framtiden ser ut, som det ser ut nu finns det ingen chans men att han inte kan se in i framtiden. ..

    jag är på honom väldigt mycket o skickar.många sms även fast jag vet att jag inte borde höra av mig alls!! Han svarar inte eller så ger han bara kalla, korta svar.

    Vet inte vad jag ska göra, är så ledsen o har tappat all lust.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-29 10:14
    Finns det någon med egen erfarenhet om detta?
    Går det att få tillbaka exet?
    Borde jag sluta höra av mig helt? Tänk om han glömmer mig då?!
    Han ska till sweden rock nästa vecka o bara tanken på alla tjejer han träffar där skrämmer mig :'(

  • Svar på tråden få tillbaka exet?
  • sextiotalist

    Kanske för att ingen kan ge dig råd hur du får honom tillbaka.
    Men en sak är säkert, som du håller på så blir han nog mer irriterad än glad

  • Hemma

    Tyvärr är det nog inte så mycket du kan göra... Låt honom vara ifred, så inser han förhoppningsvis att han saknar dig/er - men om du hela tiden messar honom osv så lär han bara tycka att det är jobbigt...

    Sweden rock, är det inte en stor majoritet manliga besökare?

    Oroa dig inte, det löser sig änen om allt känns hopplöst just nu!

    Sköt om dig!

  • Anonym (dumpad)

    Försöker verkligen Att inte skriva til honom men jag kan inte Låta Bli :(

  • Anonym (dumpad)

    Är rädd för att han ska glömma mig om jag slutar höra av mig,

    För jag tror inte att ham hade hört av sig om jag slutadr

  • sextiotalist
    Anonym (dumpad) skrev 2015-05-29 11:29:44 följande:

    Är rädd för att han ska glömma mig om jag slutar höra av mig,

    För jag tror inte att ham hade hört av sig om jag slutadr


    Lider han av demens eller ?
    Förlåt dumma frågan, men självklart glömmer han inte, men han kan mycket väl inte vilja komma ihåg, utan förtränga ert förhållande och då hjälper det ännu mindre att förfölja honom
  • Anonym (dumpad)

    Nej men jag tvivlar eftersom han inte visar några känslor eller något som tyder på att han är ledsen. Jag tror bara att han inte har känslor för mig o lätt hade glömt bort mig.

Svar på tråden få tillbaka exet?