• Anonym (tjej30+)

    Killar! kan ni tänka er en annan kille i sängen?

    Jag skulle gå igång som tusan att se min kille med en annan kille tror jag :) skulle ni killar kunna ha med en kille på trekant ?

  • Svar på tråden Killar! kan ni tänka er en annan kille i sängen?
  • Neol

    Du skulle vilja se honom ha sex med en annan kille eller bara att de delar på dig?

    Jag har alltid varit rätt tveksam till tanken på trekant med en kille till men skulle kunna göra det med rätt person, men verkligen inte vilken kille som helst och jag skulle tyvärr inte fixa någon sex med en kille. Eller också är det bara en mental spärr som man kan jobba bort Obestämd

  • Anonym (tjej30+)

    Nej jag skulle vilja se dom två hålla på liksom :) alltså och jag också naturligtvis. Alla tre. Men självklart inte vilken kille som helst utan nån man är avslappnad med

  • Anonym (Nej)

    Nej, av den enkla anledning att jag endast tänder på kvinnor. Vill tjejen ha känslan av en där bak och en där fram så får vi skaffa en dildo. Måste hon stängt ha en annan människa/man så kan hon dra åt...någonstans :)

  • Neol
    Anonym (tjej30+) skrev 2015-05-31 12:17:37 följande:

    Nej jag skulle vilja se dom två hålla på liksom :) alltså och jag också naturligtvis. Alla tre. Men självklart inte vilken kille som helst utan nån man är avslappnad med


    Mmm kan verkligen förstå det, känner ju precis likadant när det gäller FFM trekant. Extra hett om tjejerna tänder på varandra...
  • Anonym (tjej30+.)

    En av mina största fantasier som jag vill ska besannas är en dubbelmacka (båda i det första stället).

  • 6forfun

    Skulle inte tveka om en eller två killaratt leka med om det också skulle innebära att hon ville ha sex med oss med.

  • Anonym (Kille 34 år)

    Vill gärna testa en trekant med två killar och en tjej. Mest för att se tjejen bli påsatt av en annan kille. Om tjejen min framfört att hon ville se mig med en annan kille vet jag inte hur det skulle bli. I stundens hetta kanske jag skulle runka upp honom eller smaka på honom lite efter att han varit inne i tjejen och om tjejen min skulle be mig göra det men jag vet inte om han får sätta på mig eller att jag vill sätta på honom.

    Har hellre en trekant MMK än MKK i allafall.

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Kille 34 år) skrev 2015-06-01 17:54:03 följande:

    Vill gärna testa en trekant med två killar och en tjej. Mest för att se tjejen bli påsatt av en annan kille. Om tjejen min framfört att hon ville se mig med en annan kille vet jag inte hur det skulle bli. I stundens hetta kanske jag skulle runka upp honom eller smaka på honom lite efter att han varit inne i tjejen och om tjejen min skulle be mig göra det men jag vet inte om han får sätta på mig eller att jag vill sätta på honom.

    Har hellre en trekant MMK än MKK i allafall.


    Men du är bi antar jag?
  • Anonym (Kille 34 år)
    Anonym (Nej) skrev 2015-06-01 21:54:19 följande:

    Men du är bi antar jag?


    Skulle jag inte svara på en direkt fråga. Som jag skrev, i stundens hetta och kanske med lite alkohol i blodet så om tjejen framfört att hennes fantasi är just detta så skulle jag kanske göra det.
Svar på tråden Killar! kan ni tänka er en annan kille i sängen?