• agnes36

    ivf med äggdonation

    Hej allihopa :)Jag har drömt om att ha barn sedan länge men har svårt att bli gravid. Tyvärr har de ställt diagnosen för tidig svikt av äggstocksfunktion? det enda sättet att behandla infertiliteten är att adoptera äggceller. Jag funderar på en klinik i utlandet. Har hittat InviMed i Polen, deras priser är mycket bättre än våra. Känner någon av er den här kliniken? Vad tycker ni?
  • Svar på tråden ivf med äggdonation
  • Jag är bara jag

    Jag har gått på två kliniker  Tjeckien och är nöjd. Bara haft mejlkontakt med Invimed,var inte överimpad måste jag säga... Men du måste välja utifrån vad som känns rätt för just er. Glad 

  • kaninchen41
      Hej Agnes36, jag hade IVF-behandling på en klinik InviMed i Warszawa. För en lång tid kunde jag inte bli gravid. Jag jämförde från olika kliniker och samlade information. Jag har blivit en 40-åring mamma med hjälp av klinik InviMed. Min dotter är en underbar, frisk och glad barn.
  • hansolof
    Hej Agnes36, i Februari 2013 bestämde jag och min fru att bli föräldrar genom IVF med att donatorägg i Eugin i Barcelona. Så mycket kostade det. Vi önskade att leta efter en billigare lösning. Vi valde klinik InviMed i Polen. Vi kunde välja en donator. Där fanns en katalog som innehöll en beskrivning av donator och hennes barndom bild. Priset är lägre an i Spanien. Vi håller kontakt med samordnaren. Allt är bra.
  • Anniestockholm
    Hej, Jag har precis påbörjat min behandling på Invimed i Gdynia, jag är efter mitt första läkarbesök. De erbjuder äggfrysning där, så jag behöver intevänta på att synkronisera min menscykel med donatorn eller vänta på ägg. Dessutom är det möjligt att välja en donator, så att egenskaperna matchar våra egnaJ denna veckan kommer jag få tillgång till katalogen med beskrivningar av donatorer. 

    Kramar
Svar på tråden ivf med äggdonation