• GrönaDruvan

    Någon som hade äl nu runt 14-15 juni som vill följas åt?

    Jag hade starkt streeck på ältest båda dagarna, och nu kommer den låååånga väntan på bim.
    Så finns det några där ute som vill diskutera symptom och tankar fram till plusset (som jag hoppas kommer nu)?

    Jag har 2 killar sen innan som är födda 09 och 10.....de blev till på försök 3 och 1... nu är detta 6e försöket på trean...känns som det aldrig tar sig!!!

  • Svar på tråden Någon som hade äl nu runt 14-15 juni som vill följas åt?
  • miamarina84
    GrönaDruvan skrev 2015-06-17 18:53:18 följande:

    Jag hade starkt streeck på ältest båda dagarna, och nu kommer den låååånga väntan på bim.

    Så finns det några där ute som vill diskutera symptom och tankar fram till plusset (som jag hoppas kommer nu)?

    Jag har 2 killar sen innan som är födda 09 och 10.....de blev till på försök 3 och 1... nu är detta 6e försöket på trean...känns som det aldrig tar sig!!!


    Hej Jag har nu ägglossning, alltså 16 och 17 de. Har haft maximal på testet igår och idag :) vi är inne på nionde månaden och det är flera månader för mycket. Men vi kämpar o står på ;)
  • GrönaDruvan
    miamarina84 skrev 2015-06-17 20:16:14 följande:
    Hej Jag har nu ägglossning, alltså 16 och 17 de. Har haft maximal på testet igår och idag :) vi är inne på nionde månaden och det är flera månader för mycket. Men vi kämpar o står på ;)
    Då får vi följas åt! Har du barn sen innan?
  • Brbsladderben

    Jag hade äl den 8e juni! Hoppas det är okej.. Hehe.

    Väntar ivrigt på ett plus nu! Tog ett test igår och ett idag.. (Så himla otålig) tyckte mig kunna se ett streck.. Men man blir så osäker och tror det är hjärnspöken ;)

    Har försökt i nästan 2 år. Och inga barn sen innan.

    Har gått igenom utredning sedan december -14, går på Pergotime (ägglossningsstimulerande tabletter).

    Hoppas vi kan följas åt! :)

  • miamarina84
    GrönaDruvan skrev 2015-06-17 20:52:43 följande:

    Då får vi följas åt! Har du barn sen innan?


    Vi har inga barn sedan innan bara en hund :) kombi o radhus så de e bara barnet som fattas :) men trodde aldrig att det skulle ta sådan här tid, trodde det skulle ta på några ggr bara. Icke då :) tur man arbetar med barn så man får sin medicin därifrån.
  • GrönaDruvan
    Brbsladderben skrev 2015-06-17 21:07:07 följande:

    Jag hade äl den 8e juni! Hoppas det är okej.. Hehe.

    Väntar ivrigt på ett plus nu! Tog ett test igår och ett idag.. (Så himla otålig) tyckte mig kunna se ett streck.. Men man blir så osäker och tror det är hjärnspöken ;)

    Har försökt i nästan 2 år. Och inga barn sen innan.

    Har gått igenom utredning sedan december -14, går på Pergotime (ägglossningsstimulerande tabletter).

    Hoppas vi kan följas åt! :)


    Klart du får vara med
    Tänkte bara det skulle vara i närheten så man ligger lite i fas med varandra...
    Vi hoppas på plus nu!!!
  • Brbsladderben
    GrönaDruvan skrev 2015-06-17 21:13:03 följande:

    Klart du får vara med

    Tänkte bara det skulle vara i närheten så man ligger lite i fas med varandra...

    Vi hoppas på plus nu!!!


    Ja, det är ju knappt en vecka emellan ;)

    Jag är verkligen test-beroende.. Kan inte hålla mig :o

    Bifogar en bild här... Ser ni något? Eller är det bara jag?

  • Att vänta

    Positivt äl-test den 14:e så jag hänger gärna på. Har haft två missfall i år så nu vill jag bara att det ska ta sig och stanna kvar också!

  • GrönaDruvan
    Brbsladderben skrev 2015-06-17 22:04:58 följande:
    Ja, det är ju knappt en vecka emellan ;)

    Jag är verkligen test-beroende.. Kan inte hålla mig :o

    Bifogar en bild här... Ser ni något? Eller är det bara jag?

    php9ot9qa62384.jpg
    Tycker jag skymtar ett streck
  • GrönaDruvan
    miamarina84 skrev 2015-06-17 21:10:17 följande:
    Vi har inga barn sedan innan bara en hund :) kombi o radhus så de e bara barnet som fattas :) men trodde aldrig att det skulle ta sådan här tid, trodde det skulle ta på några ggr bara. Icke då :) tur man arbetar med barn så man får sin medicin därifrån.
    Trodde inte heller det skulle ta såhär lång tid med trean, när de andra två gått så snabbt. Fast man är ju äldre också, så det kanske spelar in..
Svar på tråden Någon som hade äl nu runt 14-15 juni som vill följas åt?