• Helluuuw

    Livet deluxe

    Livet i allmänhet så mår jag bra , då menar jag att jag har tak över huvudet i en stor nyrenoverad lgh som jag bor i själv (särbo med kvinnan i mitt liv som bor 12 mil härifrån) vi väntar också barn i 4:e månaden som jag vill ge allt positivt i livet till , har ett bra jobb med en fast sjyst inkomst . Jag trodde att jag hade det väldigt bra ställt tills innan jul förra året ,Nu till denna trådens fråga/fundering , jag har nu dom senaste tiden börjat känna att det saknas något , att jag inte är nöjd med mitt så till och börja med så har min konsumtion på alkohol börjat på veckodagarna ,3-4 öl om dagen är ingen konstighet . Jag har också för ca 3 månader sen börjat bruka droger till det , anledningen till detta beteende tror jag beror på min ekonomiska situation då kronofogden knackar på dörren en gång i veckan förut men nu har jag börjat jobba av det , jag är numera skyldig dom ca 7000 till skillnad mot innan detta årets början 280000,. Jag undrar nu om hur jag ska kunna sparka mig själv i röven utan att för många blir inblandade , utan att för många ser hur mitt liv egentligen ser ut . Hur tacklar du livets motgångar utan att bara ge upp ? Jag har kännt nu en stund att hur mkt man än ger så är det mkt som fattas för att livets pussel ska fungera , är det något mer du vill veta om min situation så skriv gärna , jag berättar mer än gärna om du är vettig att prata med :)

Svar på tråden Livet deluxe