• Anonym (Mannen)

    Hittade dildo

    Igår när jag skulle slänga in några kläder i min frus garderob såg det lite stökigt ut längst ner så jag skulle rätta till kläderna lite. Men hittade då en låda som såg ut som nån typ av sminklåda. Blev lite nyfiken bara på vad det var så jag skulle öppna och kolla. Fick en chock då jag hittade en stor svart dildo och då menar jag verkligen stor. Den var säkert över 30 cm och greppa runt den kunde man ju glömma.

    Först blev jag lite sårad då jag inte är i närheten av storleken själv men samtidigt upphetsad. Använder hon den här och fantiserar om stora i hemlighet. Hon har alltid sagt att hon inte gillar stora, men detta verkar ju tyda på nåt annat.

    Jag har ju frågat henne förut om hon skulle vilja ha en dildo, men alltid har hon förnekat med att det skulle hon aldrig vilja ha och nåt sånt har hon aldrig haft. Så jag vågar ju inte nämna nåt om detta till henne.

    Men just nu är jag grymt sugen på att komma på henne med den. För vad tror ni? Använder hon den? Vad gör hon med den? Min fantasi flyger runt hej vilt nu :)

    Någon tjej som har erfarenhet här om att smyga med sina sexleksaker?

  • Svar på tråden Hittade dildo
  • Anonym (A)

    Hej TS

    Du borde inte snoka bland din flickväns grejer, men det är tamejfan ett anmärkningsvärt fynd. Jag tror definitivt att hon använder den, och även om jag inte är en kvinna är jag övertygad om att man kan gilla olika storlekar, din "stora" sitter ju till och med på en hel man, så då får man ju hela den biten också.

    Jag tror dock hon gillar att tjäna på gränserna så var uppriktig med henne och säg vad du hittat! Du kanske finner en mer intressant partner ;)

  • Anonym (Mannen)
    Anonym (A) skrev 2015-06-25 15:36:51 följande:
    Hej TS

    Du borde inte snoka bland din flickväns grejer, men det är tamejfan ett anmärkningsvärt fynd. Jag tror definitivt att hon använder den, och även om jag inte är en kvinna är jag övertygad om att man kan gilla olika storlekar, din "stora" sitter ju till och med på en hel man, så då får man ju hela den biten också.

    Jag tror dock hon gillar att tjäna på gränserna så var uppriktig med henne och säg vad du hittat! Du kanske finner en mer intressant partner ;)
    Vad menar du med att tänja på gränserna?
  • Anonym (Lady)
    Anonym (A) skrev 2015-06-25 15:36:51 följande:

    Hej TS

    Du borde inte snoka bland din flickväns grejer, men det är tamejfan ett anmärkningsvärt fynd. Jag tror definitivt att hon använder den, och även om jag inte är en kvinna är jag övertygad om att man kan gilla olika storlekar, din "stora" sitter ju till och med på en hel man, så då får man ju hela den biten också.

    Jag tror dock hon gillar att tjäna på gränserna så var uppriktig med henne och säg vad du hittat! Du kanske finner en mer intressant partner ;)


    Det var ett dumt råd.
    Hade min man hittat mina hemligheter, oavsett vad det gäller, och sedan sagt det... att han snokat bland mina grejer. Då hade jag blivit vansinnig!

    TS, låt henne ha sin hemlighet i fred. Att du inte känner till den innebär att hon inte ville att du skulle det, det förstår du väl?
  • Anonym (A)

    Mannen, jag syftade på fittan eftersom hon har en stor fet dildo men det hade varit en fullgod tolkning att hon bara gillar "rough sex".

  • Anonym (A)
    TS, låt henne ha sin hemlighet i fred. Att du inte känner till den innebär att hon inte ville att du skulle det, det förstår du väl?
    Varför inte ha kul tillsammans, gömmer du mycket för din man? - Tycker nästan synd om honom.

    TS: Om detta bara är en fling så konfrontera lätt henne, men om du verkligen gillar henne och tänker kanske gifta dig med henne så säg inget. Men du kommer alltid veta, och det kommer skapa friktion mellan er. Just saying.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Lady) skrev 2015-06-25 16:09:38 följande:
    Det var ett dumt råd.
    Hade min man hittat mina hemligheter, oavsett vad det gäller, och sedan sagt det... att han snokat bland mina grejer. Då hade jag blivit vansinnig!

    TS, låt henne ha sin hemlighet i fred. Att du inte känner till den innebär att hon inte ville att du skulle det, det förstår du väl?
    Måste bara poängtera att jag inte snokat runt hur mycket som helst. Ja menar vi har ju ett hus ihop och inte så att hon förbjudit mig att öppna garderoben. Hon säger ju till mig att jag kan lägga in hennes tvätt också och visat hur allt ska ligga. Så jag kunde ju inte veta att jag inte fick titta i lådan. Fast den såg ju lite hemlig ut så det borde jag kanske låtit bli.

    Men det känns lite som hon håller det hemligt av en anledning. Fast klart att man gillar gigantiska dildos är kanske inget man berättar hur som helst. Väl nåt alla tjejer som gillar det håller hemligt.
  • Anders 386

    Jag skulle absolut berätta vad jag hittat - och även berättat hur det gick till. Kan vara en öppning till nya sexlekar - eller också finns en annan förklaring.

  • Anonym (Mannen)
    Anonym (A) skrev 2015-06-25 16:15:06 följande:
    Varför inte ha kul tillsammans, gömmer du mycket för din man? - Tycker nästan synd om honom.

    TS: Om detta bara är en fling så konfrontera lätt henne, men om du verkligen gillar henne och tänker kanske gifta dig med henne så säg inget. Men du kommer alltid veta, och det kommer skapa friktion mellan er. Just saying.
    Du har nog missat att jag skrev att hon är min fru. Glad
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (A) skrev 2015-06-25 16:11:33 följande:
    Mannen, jag syftade på fittan eftersom hon har en stor fet dildo men det hade varit en fullgod tolkning att hon bara gillar "rough sex".
    Ursäkta min okunskap men vad menar du med "rough sex"?
  • Anonym (A)
    Anonym (Mannen) skrev 2015-06-25 16:16:17 följande:
    Du har nog missat att jag skrev att hon är min fru. Glad
    Hahaha, ja. Säg inget! :D
Svar på tråden Hittade dildo