• aztec

    BF mars 2016

    Hej!

    Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

    Har bf 6 mars.

    Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

    Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

    Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

  • Svar på tråden BF mars 2016
  • funderat

    Hej! Jag har oxå BF 6e mars! har BIM imorgon egentligen men plussade redan i torsdags..

    Usch va trisst o jobbigt med missfall! Förstår din oro! Men här kan vi peppa lite o hoppas på att de första 12v går fort:)

  • Life_as_supermom

    Hej! Grattis till plussen! :D

    Jag plussade för 2 dagar sen på bim-1 är i v.5 nu (4+1) och är beräknad cirka 3e-4e mars :D

    Alltid skönt att kunna prata av sig under en graviditet och speciellt i början när man gärna vill hålla det hemligt för vänner och familj tills största risk veckorna har gått förbi!

    Aztec: förstår att det måste vara väldigt tufft att ha gått egenom flera missfall :( men vi håller tummarna nu för att 3e gången gillt är eran tur! Man får försöka tänka att man väntar barn och inte missfall <3

  • Senorita

    Har också bf 6.mars och ett missfall bakom mig för 3år sedan, men det var inte planerad då. Hoppas det år hela vägen denna gången. Fick + igår :D första dag i sista mens var 30.maj.. Vill bara att sommaren ska gå fort nu. Tur jag har semester några veckor framöver så hinner jag landa lite i allt.

  • Senorita
    Senorita skrev 2015-06-29 00:09:14 följande:

    Har också bf 6.mars och ett missfall bakom mig för 3år sedan, men det var inte planerad då. Hoppas det år hela vägen denna gången. Fick + igår :D första dag i sista mens var 30.maj.. Vill bara att sommaren ska gå fort nu. Tur jag har semester några veckor framöver så hinner jag landa lite i allt.


    siden det är måndag nu är jag 4+2 :) 
  • Lizett
    aztec skrev 2015-06-26 14:42:32 följande:

    Hej!

    Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

    Har bf 6 mars.

    Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

    Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

    Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!


    Hej'
    Jag har också bf 6 mars :) skaffa en anonym Facebook grupp?

    Har ett missfall bakom mig och hoppas de ska gå vägen nu!!!
    Plussade svagt idag.
    bim idag!
  • Bea91

    Hej! Grattis till plusset alla! :) Jag har nyligen plussat och enligt app har jag bf 5 mars! :) Jätte roligt att hitta denna grupp och följas åt. Detta blir vår första och vi är lite nervösa men vi tycker också de är spännande.

    Hoppas att de går bra för oss alla! :)

  • funderat

    Min BF ändras från 6e till 8e mars beroende på vilken app ja använder..:/

    Jag är idag 4+1, nån annan som är på samma dag som jag?:)

  • Emelius

    Hej :)

    Vi plussade igår på första försöket vilket känns helt overkligt! Vi har en liten tjej sedan tidigare och bor i Uppsala. Bf än så länge ser ut att bli 10 mars :)

  • maliinnnn1990
    maliinnnn1990 skrev 2015-06-30 22:35:34 följande:

    Jag plussade i lördags första barnet är i vecka 5 4veckor + 5dagar


    har bf 2 mars
Svar på tråden BF mars 2016