• Livada

    Vad ska jag ta mig till nu?

    Hej

    Bra att jag hittat hit och kan dela mina tankar med er som kanske är i samma frekvens????

    Jag har skilt mig för 1,5 år sen från min man efter att vi har vart i 20 år tillsammans...utan kärlek och respekt tyvärr tog det slut. Efter några månader när det var som värst ( i bubblan av en jobbig separation) snubblade en ny man på min väg och var som en ängel för mig. Det tog inte långt tid innan han kom in i mitt hjärta där ngn på 20 år inte var där och det var en ny dimension för mig att känna kärlek igen och känna att han älskar mig.

    Men kort efter sa han att han lever med sin sambo sen 23 år tillbaka och att de har 3 barn. Det har jag kunnat hantera så mycket som möjligt men nu känner jag att jag inte kan dela honom med henne längre .Kan inte tänka mig att förlora han och kan inte ha såhär för det gör för jävligt ont att han är nu på semester med henne....????????????

    Vad bör jag göra???!!!

  • Svar på tråden Vad ska jag ta mig till nu?
  • Anonym (Hm)

    Gör slut?! Hitta någon annan som inte är upptagen...

  • Livada

    Om det var så enkelt....han vill inte släppa mig eller jag honom!!! Jag behöver råd bara hur ska jag hantera alla känslor som har börjat spöka....för jävligt!!!

    Trodde att jag skulle bli lyckligare men det går inte att gå runt glad...har inte haft månfa relationer i mitt liv jag är ju 38 år och har levt 20 år med min ex......hoppas att ngn i liknade sits är som jag och kan ge mig råd...

  • Anonym (Igen alltså)

    Men fortsätt som hittills då, känslorna blir ju inte mindre för att ni fortsätter träffas.

    Verkar som du hamnat i en ny "relation" utan respekt.....

Svar på tråden Vad ska jag ta mig till nu?