• Anonym (TS)

    Överreagerar jag? Har jag fel som tycker att det känns för jävligt att killen är medlem på badoo?

    Anledningen till att jag frågar är för att jag och min kille sen ett halvår tillbaks har hamnat i konflikt.

    Imorse när jag sträckte mig efter vad jag trodde var min mobil som plingade, men det var hans (vi har likadana iphone5). Kunde då inte undgå att se att det var från appen badoo där någon tjej har tryckt in intresserad.

    Jag sa till honom att jag råkat ta hans mobil, och trevligt att veta att du fortfarande är medlem på dejtingsidor. Sedan dess har jag inte pratat med honom, enda svar jag fick var att han har hundratals appar och att jag överreagerar.

    Har han rätt? Jag tycker inte alls att det känns bra, vad skulle ni sagt och gjort? Behöver få er input.

  • Svar på tråden Överreagerar jag? Har jag fel som tycker att det känns för jävligt att killen är medlem på badoo?
  • Anonym (hh)

    Alltså just badoo är väl inte så farligt! Där kan man ju söka enbart vänner med. Har 2 vänner som är tillsammans och de är fortfarande inne på badoo ibland.

  • lofisen

    Jag hade nog inte blivit så glad, men sen är inte jag riktigt säker på vad badoo är då jag själv aldrig prövat det, men har ju hört ett och annat om det.

  • Anonym (TS)
    Anonym (hh) skrev 2015-06-28 12:04:25 följande:

    Alltså just badoo är väl inte så farligt! Där kan man ju söka enbart vänner med. Har 2 vänner som är tillsammans och de är fortfarande inne på badoo ibland.


    Men hur kan det då stå att Maria tycker att du är intressant? Jag ligger lågt nu, bråkar inte med honom men för mig låter det konstigt. Vi är uttalat ett par, hänger man då på badoo eller tinder? Skönt ändå att höra att man kan vara kompisar där också.
  • Anonym (Lycklig särbo)

    Nej du överreagerar inte! Jag skulle bli ledsen, arg & besviken om jag hittade min kille där. 

  • Anonym (Mjo.)
    Anonym (TS) skrev 2015-06-28 14:56:10 följande:
    Men hur kan det då stå att Maria tycker att du är intressant? Jag ligger lågt nu, bråkar inte med honom men för mig låter det konstigt. Vi är uttalat ett par, hänger man då på badoo eller tinder? Skönt ändå att höra att man kan vara kompisar där också.
    Visst kan man söka enbart vänner där osv, men låt oss vara ärliga. Hur många är det om söker vänner på Badoo. Jag vet att det finns några, självklar, men kom igen.. Nä, jag hade inte tyckt att det var ok. Han kan skaffa andra appar/forum att skaffa vänner via, isf.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Lycklig särbo) skrev 2015-06-28 16:11:05 följande:

    Nej du överreagerar inte! Jag skulle bli ledsen, arg & besviken om jag hittade min kille där. 


    Vad ska jag säga och göra då tycker ni?
    Anonym (Mjo.) skrev 2015-06-28 16:14:06 följande:

    Visst kan man söka enbart vänner där osv, men låt oss vara ärliga. Hur många är det om söker vänner på Badoo. Jag vet att det finns några, självklar, men kom igen.. Nä, jag hade inte tyckt att det var ok. Han kan skaffa andra appar/forum att skaffa vänner via, isf.


    Nej det känns inget bra. Speciellt inte heller när han inte sagt något. Det skar bara till i hjärtat när jag råkade se att någon "Maria" har tryckt gilla på honom. Blir bara så irriterad, om det är någon som är moralisk och lite svartsjuk så är det han och inte jag.
  • Flisan79

    Vänner i all ära men badoo är idag helt klart mest en dateingsida. Din kille söker kanske bara bekräftelse men det skulle inte vara ok för mig iaf. Hur du känner för saken vet bara du och du avgör vad som är ok för dig.

  • Ego Lovers

    Du får fråga honom om han hade tyckt det var okej om du lägger till killar som vänner inne på badoo. Tycker han det så har du ju inte så mycket att komma med än att göra likadant själv eller säga att du är extremt obekväm med att han hänger där.

  • Anonym (TS)
    Flisan79 skrev 2015-06-28 22:44:44 följande:

    Vänner i all ära men badoo är idag helt klart mest en dateingsida. Din kille söker kanske bara bekräftelse men det skulle inte vara ok för mig iaf. Hur du känner för saken vet bara du och du avgör vad som är ok för dig.


    Tror att det handlar om bekräftelse. Jag tycker inte alls att det känns okej, men det känns inte heller som att jag orkar bråka. Behöver landa lite och prata med honom igen för jag känner att jag kommer tröttna.
  • Anonym (TS)
    Ego Lovers skrev 2015-06-29 01:09:34 följande:

    Du får fråga honom om han hade tyckt det var okej om du lägger till killar som vänner inne på badoo. Tycker han det så har du ju inte så mycket att komma med än att göra likadant själv eller säga att du är extremt obekväm med att han hänger där.


    Ska göra det, bra råd. Vi har haft den diskussionen tidigare, då gällde det våra ex, han tolererade inte att jag var kompis med mitt ex men däremot var han tajt med sitt. Sa ungefär så, det förstod han då. Men just det där med badoo, blir bara så förbannad. Snokar aldrig i mobiler, nu kommer jag få int i magen varje gång han kollar i sin.
Svar på tråden Överreagerar jag? Har jag fel som tycker att det känns för jävligt att killen är medlem på badoo?