• Anonym (TS)

    Mest udda, otänkbara och kanske roliga du varit med om inom sex?

    Hej!

    Skulle vara kul & läsa lite historier om det mest udda, otänkbara eller något roligt du varit med om inom sexet!

    Ämnet är brett och låt oss skratta med varandra eller se ut som frågetecken!

  • Svar på tråden Mest udda, otänkbara och kanske roliga du varit med om inom sex?
  • Anonym (Moho)

    Hade sex med en kvinna som var ca 25 år äldre än mig. När hon började närma sig klimax stoppade hon tummen i munnen och sög på den som ett litet barn och typ jollrade. Jag höll på att börja skratta, men färdigställde arbetet först och sen fick det vara nog för mig.

  • sw12

    Det var nog den gången på festival för 10+ år sedan då jag körde 69:an med en tjej. Hon var ovanpå, plötsligt efter ca 5 minuters action skiter hon mig i ansiktet. Stinkande festivalrännskit. Hon sprang kvickt ut ur tältet (med all rätt, jag var nämligen inte glad). Vet ännu idag inte om det var med flit eller ej, kunde inte avgöra om hon skrattade eller ojade sig när hon sprang iväg...

  • Anonym (Hard Rock Halleluja)

    Två gånger dyker upp i huvudet på mig.
    Den där gången på puben och jag höjer blicken och möter en intensiv blick.
    Pang sa det, honom ska jag ha.
    20 minuter senare var vi på väg hem till honom, vi hade sex  gånger den natten.
    Instant passion. 

    Och så var det den gången jag tillsammans med några andra arrangerade och genomförde en "kidnappning" av en kk-vän.
    Som var med på det och ville det, hon visste att det skulle ske, bara inte när och hur
    Sen blev hon skamlöst utnyttjad, till hennes stora glädje och kåthet.
    Sweet. 

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hard Rock Halleluja) skrev 2015-06-28 18:03:23 följande:

    Och så var det den gången jag tillsammans med några andra arrangerade och genomförde en "kidnappning" av en kk-vän.
    Som var med på det och ville det, hon visste att det skulle ske, bara inte när och hur
    Sen blev hon skamlöst utnyttjad, till hennes stora glädje och kåthet.
    Sweet. 


    Detta tycker jag du ska berätta mera om. Skrattande
  • Anonym (Hard Rock Halleluja)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-06-29 08:29:45 följande:
    Detta tycker jag du ska berätta mera om. Skrattande
    Tja vad ska jag berätta, som jag skrev så var hon med på det hela och hade godkänt det i förväg och hon hade ett kodord, hade hon använt det så hade allt avbrutits omedelbart. 
    Det är en säkerhetsåtgärd.

    Vi var några stycken, en av oss var hos henne och fick med henne ut på stan under förevändningen att dom skulle fika.
    En körde skåpbilen som stod parkerad på en bakgata.
    Några väntade inne i skåpbilen och när signalen kom att hon var nära så hoppade dom ut, slet inne henne i skåpbilen, band henne, satte på ögonbindel och la ner henne på golvet innan hon hann fatta vad som hände.
    Sen åkte vi till en stuga som en av oss ägde.
    Resten är privat, du får använda din fantasi där. Flört
  • Anonym (udda)

    kanske inte så väldigt udda och inte fullbordat sex men när jag och min tjej var på bio la jag handen på hennes lår och känner en annan hand från andra hållet... 

  • Anonym (Skrivbordssex)

    För många år sen var jag ensam på kontoret på sommaren och åt lunch med mitt ex - det slutade med sex på skrivbordet... Kanske inte så udda men det kändes rätt kinky...

  • Anonym (Kåt i bilen)

    Jag hade sex i McDonalds drive in kö kl 12 en söndag .Och det var jag som körde. Det var riktigt kul

  • Anonym (Sexfantasi)

    Jag blev uppraggad på fb av en kille som ville ha en sexfantasi. Det började med rätt intensivt dirty talk på fb. Sen kom vi på att vi bodde i samma stad. Träffades på stan och sade hej. Bara en kram och inget mer. Fb-kontakten fortsatte. Jag gick förbi hans kontor. Greppade hans grymt stora kuk. Inget mer. Fortsatte på fb. Han kom förbi mitt jobb mitt på dagen. Jag satte mig i bilen och sög honom. Slutade innan han kom. Fortsatte återigen på fb. Träffades för en kyss och inget mer. Träffades fler gånger....

    Så här håller det på fortfarande. Det är så sjukt upphetsande! Längtar till den dagen vi har sex. Då finns inga gränser!

Svar på tråden Mest udda, otänkbara och kanske roliga du varit med om inom sex?