• Anonym (killen)

    Dansade min flickvän i sin egen fis till musiken ?

    Jag var hemma hos min flickvän igår.

    Vi satt i hennes rum och lyssnade på musik när hon helt plötsligt ställde sig upp och dansade.

    Efter en stund la hon av en fis.

    Nu så här i efterhand funderar jag på om det var så att hon dansade i sin fis till musiken ?

  • Svar på tråden Dansade min flickvän i sin egen fis till musiken ?
  • Anonym (Runken)
    Anonym (killen) skrev 2015-06-29 00:21:46 följande:

    Jag var hemma hos min flickvän igår.

    Vi satt i hennes rum och lyssnade på musik när hon helt plötsligt ställde sig upp och dansade.

    Efter en stund la hon av en fis.

    Nu så här i efterhand funderar jag på om det var så att hon dansade i sin fis till musiken ?


    Ja det gjorde hon!
  • Anonym (killen)
    Anonym (Runken) skrev 2015-07-05 07:05:09 följande:

    Ja det gjorde hon!


    Men vaför det?
  • LaLola

    Hon dansade när hon fes o du undrar om hon dansade i sin fis?

    Kom du inte på något bättre att fråga om?

  • Anonym (R)

    Precis när man trodde man läst det mest infantila på familjeliv så kommer det här.

  • LaLola
    Anonym (R) skrev 2015-07-05 18:25:38 följande:

    Precis när man trodde man läst det mest infantila på familjeliv så kommer det här.


    Äh det är sommarlov...ungarna har nog lite långtråkigt....
  • Anonym (Pruttan)

    Ja, det finns en mycket specifik fetish som går ut på att fisa till musik, sen dansa i gaserna. Mycket sexuellt upphetsande för den involverade, speciellt som det finns folk som ser, hör och luktar vad personen i fråga nyss utfört. Det kallas för "Breaking Wind to Muzak" och är ännu en rätt så introvert och hemlighetsfull grupp.

    Fråga henne rätt ut.

  • Anonym (ZIGGYFJÄRT)
    Anonym (killen) skrev 2015-06-29 00:21:46 följande:
    Dansade min flickvän i sin egen fis till musiken ?

    Jag var hemma hos min flickvän igår.

    Vi satt i hennes rum och lyssnade på musik när hon helt plötsligt ställde sig upp och dansade.

    Efter en stund la hon av en fis.

    Nu så här i efterhand funderar jag på om det var så att hon dansade i sin fis till musiken ?


    Är ni så bekväma med varandra att ni fiser inför varandra, hög och ljudligt? Eller var det en olyckshändelse? 
    Hon kanske inte alls fes utan det var skosulorna som knarrade till under dansrörelserna. Och när du kände pruttlukt så kanske det bara var så att du hade munnen öppen. 
    Personligen så brukar jag aldrig dansa i min egna fis men när jag väl gör det så är det för att jag har diarré. 
Svar på tråden Dansade min flickvän i sin egen fis till musiken ?