• Anonym (Ts)

    I fantasins värld? Vad skulle du göra om du hittade din partner knulla din bästa vän?

    Om du får fantisera hejvilt?

  • Svar på tråden I fantasins värld? Vad skulle du göra om du hittade din partner knulla din bästa vän?
  • Anonym (?)

    Som jag skulle göra i verkliga livet. Be båda dra åt helvete!!! Sörja och sen gå vidare, bästa hämden är att bli lycklig :) Lägger inte min energi på falska, äckliga människor.

  • Anonym (Bye bye)

    Jag hade gjort slut med dem båda. Känner jag mig själv rätt hade jag nog blivit ganska nedslagen, kanske självskadat en del. Jag gör så i kriser. Sen hade jag förhoppningsvis insett att livet går vidare och att det finns andra (bättre) människor där ute.

  • Pentagram

    Vi har ett öppet förhållande så jag hade nog mest tyckt det var pinsamt att råka dyka upp just då...

  • Anders 386

    Om jag får fantisera hejvilt så skulle jag vilja titta på utan att avslöja mig. Sen skulle jag utnyttja det jag sett o komma med lite antydningar för att förvirra min fru lite..  Skrattande

    Kanske föreslå att vi kunde träffas alla tre. 

    Men hade det hänt i verkligheten hade förstås svartsjukan och rädslan för att mista min fru tagit överhanden - jag hade avbrutid och gett dom båda tid att dra sig tillbaka. Sen hade jag frågat min fru vad hon var ute efter. Ett nytt förhållande eller ett lösknull.

  • Zarch

    Nja, alltså får jag fantisera fritt så hade jag antagligen hämtat saxen. Klippt av henne allt hår rispat honom lite, sen sätta på Kill Bill-signaturmelodin på stereon och jaga dom båda med ett samurajsvärd.

    Hm, helt hypotetiskt nu då. Skulle ju inte ske i verkligheten, dessutom har jag inte Kill Bill-soundtracket på CD hemma heller.

  • Anonym (viktor)

    Jag hade tänkt att äntligen är vi kvitt. Nu behöver jag inte ha dåligt samvete längre för att jag knullat hennes svägerska. Nu är det lika 1-1 (eller iofs vet jag ju inte om min fru varit otrogen tidigare - hon kanske redan är i ledningen?)

  • Hamburgartjuven

    I fantasin hade jag varit så öppen och härlig att jag tryckt min polare i röven direkt.

    På riktigt hade jag smugit iväg och meddelat vad jag sett sen till frun och tagit ett snack om hur vi går vidare.

  • Anonym (viktor)

    Kan inte tänka mig nåt hetare än att se en annan man knulla min fru. Det är det ultimata sexet. Så jag skulle se på och njuta, och när dom var klara skulle jag köra in min kuk i hennes nyknullade fitta.Tungan ute i fantasin alltså...

Svar på tråden I fantasins värld? Vad skulle du göra om du hittade din partner knulla din bästa vän?