Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

    Astrologisk förutsägelse – Prins Charles blir Kung den 12 september 2015 !!!

    Nerfherder skrev 2015-07-06 20:05:29 följande:

    Jaha, är det här du håller till.

    Chanserna att den astrologiska förutsägelsen slår in, är astronomiskt små.

    (badum -tischhhh)


    .
    Just därför som jag gör denna astrologiska förutsägelse (svår att gissa sig till), för när den väl slår in 11-12 september, så kan ingen börja jiddra om "farbror slumpen"... Cool
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2015-07-06 20:48:41 följande:

    umm...

    Jag hittar inte en enda detaljerad förutsägelse bland dessa länkar.

    Den du nämner, William Lillys eventuella förutsägelse av branden i London, är inte en förutsägelse utan som du skriver, en "efter-dechiffrering".
    Det finns ingenting innan händelsen som detaljerat beskriver att branden skall inträffa då. Att man i efterhand tycker att denna bild:
    render.fineartamerica.com/images/images-print-search/images-medium/3-great-fire-of-london-1666-science-source.jpg

    förutspår branden i London är, för mig, inte en speciellt detaljerad förutsägelse.

    Kan du peka på en enda detaljerad förutsägelse?


    Lyckade, detaljerade astrologiska förutsägelser av den indiske astrologen Mahendra Sharma:

    www.mahendraprophecy.com/predictions-that-came-true.php

    Indiens 10 bästa astrologer:

    www.douban.com/group/topic/23358064/
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2015-07-06 22:06:11 följande:

    [quote=75499223][quote-nick]Gudasänd skrev 2015-07-06 21:57:41 följande:[/quote-nick]Lyckade, detaljerade astrologiska förutsägelser av den indiske astrologen Mahendra Sharma:

    www.mahendraprophecy.com/predictions-that-came-true.php

    Indiens 10 bästa astrologer:

    www.douban.com/group/topic/23358064/[/quote

    Vi har en deal, alltså?


    Har du funderat på hur det kommer sig att Merkurius och Venus är de enda planeterna utan någon egen måne?

    Just precis, eftersom de själva är månar, solens tvenne månar,
    vilka kretsar kring solen, samtidigt som alla tre i ett eget system kretsar kring vår stationära Moder Jord.  :yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2015-07-06 22:22:05 följande:
    Schysst. Om du inte vill slå vad så är ju din föresägelse värdelös?
    Varför ska man slå vad, när jag har allting att förlora på vadet? :whoco5:
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2015-07-06 22:41:33 följande:
    Nej, här pratar man om dessa förutsägelser.
    Var är förutsägelserna?

    Kan du visa på en enda förutsägelse?
    Märks att du inte ens varit inne på sajten - redan första förutsägelsen som nämns, prickade han exakt rätt på!
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2015-07-07 02:16:53 följande:
    Men var är förutsägelsen?

    Sajten beskriver hans förutsägelser i efterhand.
    Var är själva förutsägelserna?
    Var kan man läsa exakt vad det är han sagt/skrivet ska hända?
    Jag vill kunna jämföra vad som verkligen beskrivits ska hända med vad som senare hände.
    Här får du svart på vitt hans fantastiska förutsägelser:



  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2015-07-07 07:46:59 följande:
    Hahahaha... du har ju gjort en förutsägelse du är stensäker på. Du har ju inget att förlora!!!
    Jag har ju ingenting att vinna på vadet, så varför då slå vad? :whoco5:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2015-07-07 13:32:11 följande:
    Du tycker inte det skulle vara skönt att slippa mig, eller missade du det?
    .
    Tvärtom, utan dig och dina (i och för sig själlösa) kommentarer så skulle inte mina inlägg lika högst uppe lika ofta som de gör... Cool
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2015-07-07 13:45:24 följande:
    Eftersom du inte läser det jag skriver, försöker jag igen: Om den går igenom, så försvinner jag. om jag vinner, så försvinner du.
    Utan dig och dina (i och för sig själlösa) kommentarer så skulle inte mina inlägg ligga högst uppe på Familjelivs delforum lika ofta som de gör, så varför vilja att du försvinner?
Svar på tråden Astrologisk förutsägelse – Prins Charles blir Kung den 12 september 2015 !!!