• Trassel14

    Er favoritlåt

    Känner att min musiklista behöver förnyas då den börjar bli tjatig, några som har bra tips på några låtar? Känner att jag behöver "nya" låtar :P 

  • Svar på tråden Er favoritlåt
  • jaaduja

    Finns så många. Men tex Jah Live med Bob Marley eller Rat Race med samma man... Det finns för många toppen låtar med han. Tex Running Away...

  • MS

    Dear future Husband m Meghan Trainor

    Du hittar många "nya" bra låtar på Spotify på listorna på 50 bästa i Sverige, världen etc

    Eller var det gamla godingar som du glömt bort du var ute efter?

  • Trassel14
    MS skrev 2015-07-01 16:59:57 följande:

    Dear future Husband m Meghan Trainor

    Du hittar många "nya" bra låtar på Spotify på listorna på 50 bästa i Sverige, världen etc

    Eller var det gamla godingar som du glömt bort du var ute efter?


    Ute efter både nytt och gammalt :) lyssnat igenom ett par 50 listor och lagt till listan men där finns kanske något man har missat ;)
  • Aniiee

    Hur mycket vill du ha? Vad vill du ha för musik? Jag kan skriva upp min favoritlåt från vartenda album jag har, om du vill.....


    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Trassel14
    Aniiee skrev 2015-07-02 08:59:08 följande:

    Hur mycket vill du ha? Vad vill du ha för musik? Jag kan skriva upp min favoritlåt från vartenda album jag har, om du vill.....


    Jag lyssnar på allt utom klassisk musik, mycket efter vilket humör man är på ;) 
  • Excentriskan

    Hurt - Johnny Cash
    Carry on my Wayward son - Kansas
    Be a Simple Man - Lynard Skynard
    Nothingman - Bruce Springsteen

    Finns som sagt var väldigt många och precis som du efter humör.

    Somriga låtar tycker jag att Bob Marley var väldigt bra på.

    Eller varför inte The Sweets


    Förolämpningar är argument som används av folk som har fel
Svar på tråden Er favoritlåt