• Anzil

    Spola fram & tillbaks - Finns det någon film-app om sådant? - iPad

    Finns det möjligtvis någon video/film-app till iPaden där man kan spola fram och tillbaks med sina filmer?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Spola fram & tillbaks - Finns det någon film-app om sådant? - iPad
  • sportpappa
    Anzil skrev 2015-07-01 18:32:35 följande:

    Finns det möjligtvis någon video/film-app till iPaden där man kan spola fram och tillbaks med sina filmer?

    Tack på förhand!


    Finns det någon film-app det inte går att göra det i?
  • Anzil
    sportpappa skrev 2015-07-01 18:40:58 följande:
    Finns det någon film-app det inte går att göra det i?
    Nej, jag har ett par stuckna, och de går inte att spola fram eller back . . .
  • Aniiee

    Hmm.... låter som handhavandefel från din sida, då det knappast finns någon app utan en funktion så basic att man inte kan spola/hoppa fram och tillbaka. Jag anar dock att du menar något annat, nämligen det att att höja hastigheten och spela filmen/klippet snabbt både framlänges och baklänges, snarare än att hoppa.

    Klargör gärna det, så blir det nog lättare för andra att hjälpa dig att hitta rätt.


    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Anzil
    Aniiee skrev 2015-07-01 19:20:57 följande:

    Hmm.... låter som handhavandefel från din sida, då det knappast finns någon app utan en funktion så basic att man inte kan spola/hoppa fram och tillbaka. Jag anar dock att du menar något annat, nämligen det att att höja hastigheten och spela filmen/klippet snabbt både framlänges och baklänges, snarare än att hoppa.

    Klargör gärna det, så blir det nog lättare för andra att hjälpa dig att hitta rätt.


    Som denna -



    :)
  • Anzil

    Jaha. . .Den la hela klippet. Trodde den skulle starta där jag ville, men så blev det inte.

    Kolla ifrån - 1:58 till 2:03

    Så förstår ni :)

Svar på tråden Spola fram & tillbaks - Finns det någon film-app om sådant? - iPad