• GlitterLina

    INGA SYMTOM

    Varför har jag INGA symtom? Förutom lite ömma bröst! Blir orolig????

    Läser överallt att man ska va tröttare, kissa oftare osv.. Men inget sånt för mig..

    Är i v 5 eller 6..

  • Svar på tråden INGA SYMTOM
  • jzz2306

    Jag undrar samma sak! Trodde symptomen skulle öka varje dag nu i början men mensvärken som jag hade runt bim är nästan borta nu (v 4+6) och brösten ömmar bara då och då, och då bara ena bröstet. Är inte heller tröttare eller kissnödigare. Hoppas att plutten ändå har det bra där inne!

  • Samacipa

    Jag är också i vecka 5-6 och hade mer symtom förra veckan än nu, helt plötsligt försvann den molande värken magen helt, brösten blev mindre igen och kändes nästan som vanligt, inget illamående och ingen extra hunger osv. Blev ganska orolig! Men idag är jag på jobbet igen (äldreboende) och illamåendet är ett faktum med alla lukter och kväljningarna hänger i halsen. Omysigt. Har läst att de händer att vissa inte känner någonting alls eller att det dröjer! Så de är säkert ingen fara :)

  • jzz2306
    Samacipa skrev 2015-07-02 09:14:06 följande:

    Jag är också i vecka 5-6 och hade mer symtom förra veckan än nu, helt plötsligt försvann den molande värken magen helt, brösten blev mindre igen och kändes nästan som vanligt, inget illamående och ingen extra hunger osv. Blev ganska orolig! Men idag är jag på jobbet igen (äldreboende) och illamåendet är ett faktum med alla lukter och kväljningarna hänger i halsen. Omysigt. Har läst att de händer att vissa inte känner någonting alls eller att det dröjer! Så de är säkert ingen fara :)


    Känns bra att höra, hoppas jag också helt plötsligt börjar må illa. Tänk att man kan önska sig något sånt Tungan ute
  • Samacipa

    Haha, så tänkte jag också fram tills idag ;) nu ångrar jag mig.. Vill ju inte att någon kollega ska komma på mig så här tidigt i graviditeten :)

  • jzz2306
    Samacipa skrev 2015-07-02 09:19:23 följande:

    Haha, så tänkte jag också fram tills idag ;) nu ångrar jag mig.. Vill ju inte att någon kollega ska komma på mig så här tidigt i graviditeten :)


    Nej det blir ju svårt att låtsas som ingenting om du börjar spy hela tiden ;) Men du får se det positivt! Du är ju gravid och känner av det :)
  • Samacipa
    jzz2306 skrev 2015-07-02 09:25:23 följande:

    Nej det blir ju svårt att låtsas som ingenting om du börjar spy hela tiden ;) Men du får se det positivt! Du är ju gravid och känner av det :)


    Ja allt ska ha sina för och nackdelar :D
  • Rosa Fluff

    Jag hade inga symptom alls, väntar 2a barnet. Va jätte nojig och grät hos bm för jag trodde att något var fel. Men dom kom senare. Typ i vecka 14. Nu är jag i vecka 35, stor som ett hus och vill bara få ut knytet. : p

    Så oroa er inte, försök slappna av för tro mig, ni kommer längta tillbaka till den här lugna tiden sen. ; )

Svar på tråden INGA SYMTOM