• Anonym (Förvånad)

    Jobbdagar = inget sex

    Ja jag är lite fundersam.. Inte orolig men min flickvän sedan 3 år tillbaka är aldrig sugen på sex samma dag som hon jobbar.. Hon jobbar med äldreomsorgen 20 till 70 procent i veckan och sminkar sig innan varje dag hon är där och duschar innan och när hon kommer hem... Är det pga dåligt självförtroende ? ja mena det är ju gamlingar där .. Och hon vill aldrig ha sex typ dagen innan hon jobbar häller.. Är nattmänniska också å hon orkar inte säger hon.. Utöver det har vi sex 3 ggr i veckan.. Hon har inga skumma appar o sånt va ja vet.. eller pratar inte med någon på Facebook direkt .. Dock så är hon inne på Facebook ofta å alltid ,hon har som ingen hobby förutom det och jag har försökt få henne att göra nått vettigt .. Är less på denna sida hos henne ä.. Pratar med henne och hon lyssnar inte.. men undrar om ni kan hjälpa mig

  • Svar på tråden Jobbdagar = inget sex
  • sextiotalist

    Snacka om att leta problem. En del sminkar sig när de ska vara offentliga. Att ha sex kan göra en trött eller ta bort nödvändig nattvila

  • sextiotalist

    Snacka om att leta problem. En del sminkar sig när de ska vara offentliga. Att ha sex kan göra en trött eller ta bort nödvändig nattvila

  • Anonym (Problem?)

    Vad är problemet? Ni har sex 3 ggr i veckan, det är mycket. Jag orkar inte heller ha sex de dagar jag jobbar, är alldeles för trött för det så det blir högst 1 gång i veckan och då på helgen om inte sambon är bortrest då, är han det blir det inget sex den veckan

  • Anonym (Förvånad)

    Hm är ja är väl bara aktiv hela dygnet då ????

  • Anonym (Uska)

    Jag jobbar inom vården , sminkar mig när jag ska jobba, duschar när jag kommer hem ( är en del kladdiga moment i mitt arbete och mycket spring) vi har inte så mycket sex under mina jobb dagar mest för att jag är trött det är ett fysiskt krävande jobb så jag orkar ofta inte även om jag vill. Jag tror inte att jag är den enda som är på detta sätt med likande anledningar så kan väl gissa att din tjej är likande

Svar på tråden Jobbdagar = inget sex