• Anonym (nn)

    Jag har en helt korkad fråga, men vill verkligen veta

    Om du som man bara fick välja mellan tre slags olika stilar hos kvinnan, vilken av dom skulle ni vilja ha och varför?

    Kvinnan som har blommor i sitt hår, döskalle smycke kring halsen eller den med både blommor i håret och döskallesmycken?

  • Svar på tråden Jag har en helt korkad fråga, men vill verkligen veta
  • Anonym (Man)

    Kvinnor som har blommor i håret utan dödskallesmycke.

  • Anonym (nn)
    Anonym (Man) skrev 2015-07-02 21:31:15 följande:

    Kvinnor som har blommor i håret utan dödskallesmycke.


    Du gillar good girls förstår jag Glad
  • Anonym (nn)
    Captain Obvious skrev 2015-07-02 21:32:19 följande:

    Både och. Pluralism vinner alltid över enskilda ställningstaganden...


    Men hur går det ihop?
  • Anonym (Man)
    Anonym (nn) skrev 2015-07-02 22:00:11 följande:

    Du gillar good girls förstår jag


    Stämmer!
  • Christus
    Anonym (nn) skrev 2015-07-02 21:11:50 följande:

    Om du som man bara fick välja mellan tre slags olika stilar hos kvinnan, vilken av dom skulle ni vilja ha och varför?

    Kvinnan som har blommor i sitt hår, döskalle smycke kring halsen eller den med både blommor i håret och döskallesmycken?


    dödskalle halsbandet helt klart!
  • Mongo fraan yttre rymden

    Bägge två. Det blir lagom. Inte för snällt, inte för styggt.

  • HäckHäxan
    Anonym (nn) skrev 2015-07-02 22:00:27 följande:
    Men hur går det ihop?
    Det går ihop med att man kan vara både ock, alltså good and badgirl i ett tex eller så kan man vara en badgirl som älskar blommor eller goodgirl som älskar dödskallar

    Jag själv hade lätt kunnat ha blommor i håret och smycken med skallar utan minst problem, för jag gillar bägge delar och kan inte se att det ena måste utesluta det andra alls.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Captain Obvious
    Anonym (nn) skrev 2015-07-02 22:00:27 följande:
    Men hur går det ihop?
    Världen är inte svart/vit utan väldigt komplex. Det handlar inte om varken/eller, utan om både/och. Framförallt ger mångfald möjlighet till urval, du kan ju välja det ena ena dan och det andra den andra dan. Varför låsa sig vid ett alternativ när man kan välja båda som det passar?


  • Anonym (nn)
    Captain Obvious skrev 2015-07-03 02:28:15 följande:
    Världen är inte svart/vit utan väldigt komplex. Det handlar inte om varken/eller, utan om både/och. Framförallt ger mångfald möjlighet till urval, du kan ju välja det ena ena dan och det andra den andra dan. Varför låsa sig vid ett alternativ när man kan välja båda som det passar?
    Kan man verkligen vara good och bad samtidigt?
    Om man har en bad day så kan jag förstå att man kanske vill ha döskallekedja om halsen, men är man på bra humör pryder man håret med blommor tycker jag.
Svar på tråden Jag har en helt korkad fråga, men vill verkligen veta