• Anonym (Sorgsen)

    När man borde lämna

    Egentligen vet jag redan...

    Det är min hjärna ( eller mitt hjärta ) som inte riktigt vill förstå. Inte ta steget- inte än. När då då? Ja du... Jag är dålig på att avsluta relationer. Att säga till någon att de inte betyder lika mycket längre...

    Min särbo kan vara så omtänksam och charmig. Men kan också vara sarkastiskt och smått hånfull mot mig ( helst i andras sällskap ). Min yngsta son ( som är det gladaste och varmaste jag vet) - honom kan han vara ironisk mot och härma. Jo- jag har tagit upp det- men han nekar till att menar något elakt. Min äldsta säger att min särbo svänger väldigt mycket i hur han är mot min äldsta. Och att det svänger fort. Han kan även säga till sin egen son att han är dum. Eller vara dum mot honom med. Jag ser inte fram emot semester med honom längre. Jag vill bara vara hemma - ensam med mina barn och slippa se de ledsna över hans nycker. Men så svårt att bryta upp!!!!

  • Svar på tråden När man borde lämna
  • Lena

    Sätt ultimatum du träffar inte honom med dina barn ingen förrän han slutar vara elak.

  • teessii

    Vill du verkligen utsätta dina barn för denna personen? Ska dom behöva tolerera att bli behandlade på ett dåligt sätt för att du har svårt för att bryta upp?

  • Anonym (förundrad)

    Han får skärpa sig. Uppfattade jag rätt att ni inte är sambo? Är ni inte det så förstår jag faktiskt inte varför du inte bara gör slut eller vägrar träffa honom

  • Johan53

    Lämna den där mannen. Det finns vuxna män som som kan klara av att vara en god personlighet mot sina nära relationer. I alla former. Eller ge honom en bok om hur man bygger relationer i avskedspresent

Svar på tråden När man borde lämna