• Anonym (H.mm)

    Gå tillbaka till en man som ångrar sig?

    Har haft ett långt förhållande.För ett tag sen sa min man då att han ville skiljas.Gjorde riktigt ont och jag var verkligen nere på botten med ångest attacker. Mått skit och piss.Under denna period mötte han en annan.De hade sexuell kontakt.Han sa måste ha henne för att komma över dig.Mådde dåligt när jag fått veta detta. Nu vill han tillbaka till mig.Men lite känns det konstigt.Har gått igenom helvete.Varit en tuff resa på alla plan. Älskar honom.Men måste tänka.

  • Svar på tråden Gå tillbaka till en man som ångrar sig?
  • Anonym (Hm...)

    Din man sade att han ville skilja sig....sedan för att komma över dig har han sex med en annan....och nu vill han komma tillbaka efter att du har "repat" dig... Jag har varit med om att ta tillbaka en och samma man tre gånger,och jag bestämde mig för att ALDRIG ta tillbaka en man igen efter att det tagit slut. Det var inte värt smärtan och oron att kanske bli lämnad IGEN. För den risken finns ju. JAG lämnade till slut honom för gott,hade mist det viktigaste av allt i ett förhållande,tilliten. Den var så skadad att den inte gick att reparera, så nu är mitt motto " en gång slut,alltid slut". Numera när jag har gått in i långvariga förhållanden och det har blivit riktigt seriöst och vi pratar om vårt förflutna nämner jag att jag inte tar tillbaka om det är slut,att man har förstört det viktigaste och att det aldrig kan bli detsamma igen. Har man barn tillsammans så är det inte lika enkelt,men otrohet är alltid svårt att leva med,speciellt om partnern har varit det utan att ha försökt att lösa de problem som är anledningen till otroheten. Så nej,jag hade inte tagit tillbaka.

  • Anonym (.)

    Jag hade aldrig någonsin tagit tillbaka honom. Hur ska du kunna slappna av och lita på en sån person igen? Det går ju inte.

  • Anonym (Nej!!)

    Ta inte tillbaka honom, du kränker dig själv då!

  • Anonym (bullen)
    Anonym (H.mm) skrev 2015-07-03 11:43:41 följande:

    Har haft ett långt förhållande.För ett tag sen sa min man då att han ville skiljas.Gjorde riktigt ont och jag var verkligen nere på botten med ångest attacker. Mått skit och piss.Under denna period mötte han en annan.De hade sexuell kontakt.Han sa måste ha henne för att komma över dig.Mådde dåligt när jag fått veta detta. Nu vill han tillbaka till mig.Men lite känns det konstigt.Har gått igenom helvete.Varit en tuff resa på alla plan. Älskar honom.Men måste tänka.


    Du gör väl som en majoritet av alla kvinnor.. Du kommer att gå tillbaka och slänger upp benen i vädret..
Svar på tråden Gå tillbaka till en man som ångrar sig?