• Anonym (Hellrebredänlång)

    Storleksbredden

    Skrev visst lite fel senast eller en lilleman suddade.
    Ser bara röster om längden men jag vet vad kvinnor vill ha tror jag.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Storleksbredden
  • Anonym (Sidekick)
    Anonym (Va?) skrev 2015-07-06 13:23:43 följande:

    En säng?


    Tryck på länken, det är i ett sexforum
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Sidekick) skrev 2015-07-06 15:06:10 följande:
    Tryck på länken, det är i ett sexforum
    Jag hajar! En säng alltså :) Jag föredrar en som är ganska bred så att en har svängrum, beroende på hur många som delar. För 1-2 personer bör den vara minst 1,60 m. Längden bör vara standard, typ 2 m.
  • Anonym (Sidekick)

    Vad tycker du att man brukar skriva om där?

  • Anonym (Va?)
    Anonym (Sidekick) skrev 2015-07-06 23:02:47 följande:

    Vad tycker du att man brukar skriva om där?


    Duh, sängar? Alla dessa säng-trådar... typ "Är min säng för liten/stor?", "Hjälp! Min säng är böjd", "Bred säng är bäst!", "Min dejt har för liten/stor säng!", "Vad är det för konstiga prickar på min säng?" eller "ALLA kvinnor föredrar en säng av X storlek"... suck.

    Personligen är jag rätt trött på den sortens never-ending-säng-trådar. Kan vi inte bara en gång för alla va överens om att sängar finns i alla varianter och att det viktigaste (för utom innehavaren) är att den är skön och funktionell?
  • Anonym (Va?)

    Det har gått så långt med dessa sängtrådar att det räcker att skriva nåt med "storlek" och det antas underförstått att det handlar om sängar. Herre gud.

  • Anonym (Sidekick)

    Men det underliga är att längd ses som en tillgång när det är bredden som är bäst.

  • Anonym (hejhej)

    Det spelar väl ingen roll om han vet vilken ställning som funkar för honom å den han är med? Eller?

  • Charlotte M
    Anonym (Sidekick) skrev 2015-07-07 01:15:18 följande:
    Men det underliga är att längd ses som en tillgång när det är bredden som är bäst.
    Ja.
  • Charlotte M
    Nyfikna72 skrev 2015-07-18 11:43:24 följande:
    Storleksbredden, vad är det för ord egentligen?
    Ett nytt ord för omkrets.
Svar på tråden Storleksbredden