• SponsraVM

    Oroar sig kvinnor mer än män över att vara white trash?

    Oroar sig kvinnor över att vara white trash mer än vad män gör?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oroar sig kvinnor mer än män över att vara white trash?
  • MadHatter

    Är det verkligen något som någon oroar sig över?

  • Rixa

    Vad är det för j... benämning? Snacka om att kategorisera, mobba och överhuvudtaget inte visa/känna någon respekt mot andra. Vilka använder denna nedlåtande benämning om medmänniskor idag? Enligt mig relativt ointelligenta människor som totalt saknar vishet.


    "Säkert är att alla ska dö men inte lika säkert är det att alla levt sitt liv!"
  • Mascaraklumpar
    Rixa skrev 2015-07-05 15:34:57 följande:

    Vad är det för j... benämning? Snacka om att kategorisera, mobba och överhuvudtaget inte visa/känna någon respekt mot andra. Vilka använder denna nedlåtande benämning om medmänniskor idag? Enligt mig relativt ointelligenta människor som totalt saknar vishet.


    Haha!
  • Mascaraklumpar

    Jag tror inte att någon oroar sig över det, faktiskt.

  • SponsraVM
    Mascaraklumpar skrev 2015-07-05 21:58:17 följande:
    Jag tror inte att någon oroar sig över det, faktiskt.
    Varför tror du att majoriteten röstat att kvinnor oroar sig mer över det än män?
  • Mascaraklumpar
    SponsraVM skrev 2015-07-05 22:29:59 följande:

    Varför tror du att majoriteten röstat att kvinnor oroar sig mer över det än män?


    För att kvinnor generellt anses vara mer måna om vad andra tycker om dem, kanske?
  • SponsraVM
    Mascaraklumpar skrev 2015-07-06 08:34:24 följande:
    För att kvinnor generellt anses vara mer måna om vad andra tycker om dem, kanske?
    Inklusive att någon tycker de är white trash?
  • Mascaraklumpar
    SponsraVM skrev 2015-07-06 09:19:11 följande:

    Inklusive att någon tycker de är white trash?


    Va? Ja, de anser att kvinnor oroar sig mer för att vara white trash. Annars hade de ju inte röstat ja.
  • Rixa
    SponsraVM skrev 2015-07-06 09:19:11 följande:
    Inklusive att någon tycker de är white trash?
    Va? Nu får du nog ta o läsa vad frågeställningen var igen. Den var definitivt inte hur många som tycker de är ...... denna otroligt sjuka benämning. Vem vill använda den är ff min undring? Vilka tycker den är ok att använda? Skulle vilja se de personerna framför mig. 
    "Säkert är att alla ska dö men inte lika säkert är det att alla levt sitt liv!"
  • Themis

    Haha, jag har blivit kallad white trash på FL en gång!

    Jag kan säga att det inte oroar mig det minsta.


    Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • maaammaaa

    White trash, vad inkluderas i det uttrycket? Utrymme för fantasin? Betyder det endast ful fet och fattig i vit tappning?

Svar på tråden Oroar sig kvinnor mer än män över att vara white trash?