• emzerus

    Positiva gravtest innan bim även Gravid på Clearblue Digital men på bim Inte gravid på det digitala, vad händer?

    Jag fick svagt positivt på vanliga clearblue bim-4 (ÄL+10) och på eftermiddagen fick jag Gravid 1-2 på Clearblue digitala och vart överlycklig!! Vi har försökt få barn i 10 månader och fick missfall i höstas så lyckan var enorm att äntligen få se plusset på stickan igen! Tog flera vanliga clearblue test som blev lite starkare var dag som gick.

    Idag är det bim och jag hade ett digitalt test kvar o tog det imorse och blev helt chockad då det stod Inte gravid!!!
    Tog ett vanligt clearblue nån timme senare o där fick jag plus, samma styrka som i fredags så det har ju inte direkt ökat nåt...men ändå ett plus.

    Har inte börjat blöda än... Är det någon som förstår sig på vad som händer? Missfall på gång? kan det digitala testet visa fel? Någon som varit med om nåt liknande?

  • Svar på tråden Positiva gravtest innan bim även Gravid på Clearblue Digital men på bim Inte gravid på det digitala, vad händer?
  • jaksu

    Hej, förstår din förtvivlan och oro. 


    Eftersom det var ett tag sen så antar jag att du fått ett ordentligt svar.


    Hoppas att det gick bra för dig och om det inte gjorde så all lycka till er nästa gång! Kram

Svar på tråden Positiva gravtest innan bim även Gravid på Clearblue Digital men på bim Inte gravid på det digitala, vad händer?