• Anonym (Tvåan)

    Bf mars 2016 - vi som vill vara anonyma

    Har hittat många bf-trådar för mars men ingen där man såhär i början får hålla sig lite anonym. Så, nån bler med bf i mars?


    Själv plussade jag svagt i söndags på bim -3 och definitivt idag på bim -1 med ett digitalt test. Bf är kring 16 mars Solig

  • Svar på tråden Bf mars 2016 - vi som vill vara anonyma
  • Anonym (Sol)

    Hej! Vi plussade igår med veckoindikatorn från CB. BF 20/3-16. Om det stämmer och det inte är längre gånget än vad testet visar. ????

  • Anonym (Fjärde)

    Är gärna med i gruppen, 4+5 här, plussade 3/7.

  • Anonym (Tvåan)

    Vad kul med fler :)


    Sol - testade du på morgonen? Vad jag förstod på bruksanvisningen så måste det vara morgonurin för att stämma med veckorna som CB visar.

  • bakakakan

    Hej! Vi plussade i söndags men visste/kände tidigare att jag var gravid :)

    Om mina uträkningar stämmer är BF 1:a Mars.

    Jag går som på nålar och är väldigt nervös/rädd faktiskt..!

    Men glad såklart. Är gärna med i gruppen!

  • Anonym (Sol)
    Anonym (Tvåan) skrev 2015-07-07 20:35:15 följande:

    Vad kul med fler :)


    Sol - testade du på morgonen? Vad jag förstod på bruksanvisningen så måste det vara morgonurin för att stämma med veckorna som CB visar.


    Nej gjorde testet igår kväll!
  • Anonym (Tvåan)

    Så har tröttheten slagit till... Skulle kunna sova klockan runt känns det som. Och jag brukar kissa max en gång under arbetsdagen men nu har jag redan varit två gånger :P igår hann jag 4-5 innan dagen var slut.. Nån fler som har märkt några symptom?

  • Junisol

    SuperTrött, illamående ibland, lite känsligare/grinig, kissar mycket. Klåda på ben/armar (hade det med nr 1 också)

  • Anonym (Fjäril)

    Tog ett gravtest igår på bim-3 som var svagt positivt. Ska prova igen imorgon men är 99% säker på att jag är gravid. Mår sisådär.

    Blir tredje graviditeten, andra barnet. ????

  • Anonym (Mammatille)

    Jag väntar barn nr 2 som är beräknat till den 1:a mars!
    Är väldigt trött och kissar mycket! Är också väldigt svullen om magen så det är lite svårt att dölja då jag annars är väldigt platt! Är det någon mer som har svullen mage?

  • Anonym (Tvåan)
    Anonym (Fjäril) skrev 2015-07-09 22:02:24 följande:

    Tog ett gravtest igår på bim-3 som var svagt positivt. Ska prova igen imorgon men är 99% säker på att jag är gravid. Mår sisådär.

    Blir tredje graviditeten, andra barnet. ????


    Hur gick det?


     


    Anonym (Mammatille) skrev 2015-07-12 16:55:36 följande:

    Jag väntar barn nr 2 som är beräknat till den 1:a mars!
    Är väldigt trött och kissar mycket! Är också väldigt svullen om magen så det är lite svårt att dölja då jag annars är väldigt platt! Är det någon mer som har svullen mage?


    Jag känner mig lite svullen men tycker inte att det syns. Har väldigt delade magmuskler från förr så mot kvällen har jag alltid sett aningen gravid ut :P


    Hade f.ö. inatt grymt svårt att ligga bekvämt. Är en magliggare men det var så sjukt obehagligt att ligga på mage senaste natt...

  • Anonym (Fjäril)
    Anonym (Tvåan) skrev 2015-07-12 17:01:47 följande:

    Hur gick det?


    Jodå det gick som jag trott. Är gravid och haf bf 18 mars. Idag har jsg mått så illa så jag var nära att kräkas. Är svullen som bara den och känner mig "väldigt gravid". Hur ska detta få liksom. ????
  • Anonym (Tvåan)
    Anonym (Fjäril) skrev 2015-07-12 19:07:23 följande:
    Jodå det gick som jag trott. Är gravid och haf bf 18 mars. Idag har jsg mått så illa så jag var nära att kräkas. Är svullen som bara den och känner mig "väldigt gravid". Hur ska detta få liksom. ????
    Grattis! Solig
  • Anonym (Tvåan)
    Lycka2012 skrev 2015-07-12 21:57:41 följande:

    Vill gärna vara med i denna grupp då jag har Bf den 1 mars! :)


    Välkommen med :) Har du några symptom ännu?
  • Anonym (Mars)

    Hej har starta en hemlig grupp på FB för vi som väntar barn under mars 2016

    OM du är intresserad av vara med skicka din mailadress till mig.


    Anonym (Tvåan) skrev 2015-07-07 09:30:15 följande:

    Har hittat många bf-trådar för mars men ingen där man såhär i början får hålla sig lite anonym. Så, nån bler med bf i mars?

    Själv plussade jag svagt i söndags på bim -3 och definitivt idag på bim -1 med ett digitalt test. Bf är kring 16 mars


  • Anonym (Mammatille)
    Anonym (Mars) skrev 2015-07-13 23:46:46 följande:

    Hej har starta en hemlig grupp på FB för vi som väntar barn under mars 2016

    OM du är intresserad av vara med skicka din mailadress till mig.


    Madelenesjostedt@hotmail.com

    Bf 1 mars!
Svar på tråden Bf mars 2016 - vi som vill vara anonyma