• SexyScorpion

    Bilder

    Mest tjejer som lägger ut bilder Intima Bilder, trodde killarna skulle vara mer för att visa upp sig och stoltheten. Är killar mer rädda för det i ett mer seriöst forumssammanhang kanske?

  • Svar på tråden Bilder
  • lavendel
    SexyScorpion skrev 2015-07-08 00:04:36 följande:

    Mest tjejer som lägger ut bilder Intima Bilder, trodde killarna skulle vara mer för att visa upp sig och stoltheten. Är killar mer rädda för det i ett mer seriöst forumssammanhang kanske?


    Har inga problem att visa upp mig men gör det gärna för speciella personer!
  • Anonym (80/20)

    ...dels så tror jag att det är flest kvinnor här...
    ...dels så är familjeliv just familjeliv och inte BC eller liknande...

    ...tycker annars att det är himla trevligt att se de sidorna av kvinnorna :)

  • Anonym (män asså)

    Lägger män ut bilder så bryr sig inte kvinnor så värst mycket. Men det räcker att en kvinna lägger ut en suddig bild som kan ha ett motiv som kan vara ett bröst och då faller männen direkt och tycker att det är det vackraste de nånsin sett. Vilket måste vara en mycket stor överdrift.

  • Anonym (män asså)
    Slappstil skrev 2015-07-08 07:54:14 följande:
    Godmorgon
    Har även utan tyg om de skulle önskas ;)

    phpbH1FWu31466.jpg

    Har du en utan banan också?
  • Anonym (80/20)
    Anonym (män asså) skrev 2015-07-08 08:24:56 följande:

    Lägger män ut bilder så bryr sig inte kvinnor så värst mycket. Men det räcker att en kvinna lägger ut en suddig bild som kan ha ett motiv som kan vara ett bröst och då faller männen direkt och tycker att det är det vackraste de nånsin sett. Vilket måste vara en mycket stor överdrift.


    Visst är det överdrivet...ett försök till PM i inboxen. Jo, visst bryr de sig, men inte så mkt mer än om just uppmärksamheten och bekräftelsen. Upplever den generella kvinnan som väsentligt mkt kräsnare och mer försiktig än den generella mannen här. Dessutom verkar det alltid råda ett överflöd av män, vilket gör att kvinnan har "råd" att vara just kräsen. Tror vidare att det krävs mer för att en kvinna skall "nappa" och eller ta kontakt. Generellt sätt då. Finns ju alltid undantag. 
  • Anonym (män asså)
    Anonym (80/20) skrev 2015-07-08 08:37:35 följande:
    Visst är det överdrivet...ett försök till PM i inboxen. Jo, visst bryr de sig, men inte så mkt mer än om just uppmärksamheten och bekräftelsen. Upplever den generella kvinnan som väsentligt mkt kräsnare och mer försiktig än den generella mannen här. Dessutom verkar det alltid råda ett överflöd av män, vilket gör att kvinnan har "råd" att vara just kräsen. Tror vidare att det krävs mer för att en kvinna skall "nappa" och eller ta kontakt. Generellt sätt då. Finns ju alltid undantag. 

    Du skrev ju att det var överflöd av kvinnor nyss. Men jag fattar vad du menar. Vissa män är inte ett dugg kräsna har jag lärt mig. Det finns dock några vettiga män på FL har jag märkt. Tur för mig!
  • Anton Chigurh
    Anonym (män asså) skrev 2015-07-08 08:43:02 följande:

    Du skrev ju att det var överflöd av kvinnor nyss. Men jag fattar vad du menar. Vissa män är inte ett dugg kräsna har jag lärt mig.

    Det finns dock några vettiga män på FL har jag märkt.

    Tur för mig!
    Tack.....4u
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (män asså)
    Anton Chigurh skrev 2015-07-08 08:45:09 följande:
    Tack.....4u

    Du är ju en av de som jag uppskattar...för du har BLAND ANNAT humor...!
  • Anton Chigurh
    Anonym (män asså) skrev 2015-07-08 08:50:04 följande:

    Du är ju en av de som jag uppskattar...för du har BLAND ANNAT humor...!
    Du får min själ lite blommor åsså. flowers.gifDu är ju riktigt underbar....

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (män asså)
    Anton Chigurh skrev 2015-07-08 08:53:46 följande:
    Du får min själ lite blommor åsså. flowers.gifDu är ju riktigt underbar....

    Kram //Anton

    Ja, jag vet....Kyss
Svar på tråden Bilder