• nuqqi

    Slutet är nära..

    Har försökt med att skapa trådar o fråga om råd om hur man kan lära sig leva med ofrivillig celibaci. Ingen ger något verkligt råd.. Det finns ingen hjälp o få...

    Sitt ni tjejer där.. Ta aldrig initiativ. Välj alltid killar som raggar på er o välj så jäkla fel för ni väljer falska män som inte är ärliga. Välj bort dom ärliga eftersom det inte känns rätt men det känns mer rätt o välja någon falsk som bedrar eller slår käften på er.

    Sitt ni killar där.. Med ingen uppmärksamhet ni får o jaga tjejer o spy ut massa kräk om hur vackra o fina dom är utan att förstå vad ni egentligen håller på med.

    Jag är en bra kille utan några fel. Utan några psykiska problem eller sjukdomar. Stark o ärlig jänte som till o med senast idag höll någon i handen i dödsbädden o gav trygghet.

    Jag är trött på denna jääävla celibaci och hjärtesorg att alla man någonsin gillat eller fått känslor för ska bara ta o pissa ner på en o knulla ens vänner. Ni människor kan alla dra åt helvette.

    Jag har hittst lösningen... O jag skriver inte nu under berusning eller vilseledning. Jag har bestämt mig. 3 deciliter GBL och en halv liter vodka ger en garanterad död ingen kan rädda en ifrån. Så jag säger fuck you all. Knulla för allt ni är värd men en äkta vara som mig ska ni faaaaan inte få när ni ångrat er för alla val ni gjort i livet när ni är 40+ endamstående mammor med pappor som inte ens finns där för nått. HejDÅ.

  • Svar på tråden Slutet är nära..
  • Anonym (man med klös)

    Vilket skitsnack. Precis som någon här brytt sig om om du tar ditt liv eller inte. Tyvärr är samhället så cyniskt att folk snarare hade blivit glada om någon man tar sitt liv. För vi har för många män i Sverige. Ca 25 % fler män än kvinnor.
    Tacka politiska regimen i Sverige.


    Men om du är hygglig och schysst som du skriver att du är så borde du inte ha några problem alls att attrahera vänner (LÄS MANLIGA VÄNNER), som kan hjälpa dig att umgås och stödja dig i din vardag. Vänner i vardagen är 1000 % gånger bättre än allt annat skit. Och det kommer från mig som är näst intill sexmissbrukare i celibat.

    Jag som schysst man har ett fåtal bra vänner som jag umgås med ofta och gärna. Men det gäller att bjuda till.
    De flesta jag lärt känna har utnyttjat mig och min schyssthet, av bägge könen. Kvinnor tenderar uttnyttja mig oftare för min kunskap och för att de inte har kunskap. Män som tagit mer än de givit tenderar ordbajsa mycket och lova flott, men det blir aldrig av.

  • Anonym (Sofie)

    Du. JAG kontaktade min sambo först. JAG frågade om första dejten. JAG kysste honom först. JAG VALDE HONOM och JAG tog alla första steg. Han var nästan helt passiv, så till den grad att jag inte trodde han var intresserad. Så kom inte med ditt skitsnack.
    Min sambo är en nörd som inte hade någon erfarenhet före mig. Nu har vi varit ihop i två år för att JAG ville vara med just honom.
    Så lägg ner bara. Var en fucking go-getter-man istället för en trist ledsen och tafatt pojke.

  • Anonym (--)

    Med den där självömkande attityden är det verkligen inte konstigt att ingen vill ha dig!

Svar på tråden Slutet är nära..