• Anonym (gravidmedförstabarnet)

    Blödningar v.35

    Hej.


    Jag är i vecka 35 (34+1) och har sedan 3 dagar tillbaka haft en liten blödning, inte mycket, utan det kommer tillsammans med flytningarna. Första dagen var det vattniga flytningar med lite blod i, undersöktes och allt såg bra ut. Andra dagen, rosa flytningar, inget på papper efter toalettbesök utan bara i trosskydd. Tredje dagen, mycket flytningar med blod i, tillochmed på papper efter toabesök, gjorde en undersökning igen men det visar fortfarande inte att något skulle vara annorlunda. 

    Får inga svar från läkaren vad det kan bero på, utan bara att allt ser normalt ut. 

    Haft kraftiga sammandragningar under dessa tre dagar, känt mig illamående och lite dålig i magen. Och även helt energilös. Kan sova hela dagen och inte ha problem att somna på kvällen. Kan även känna att jag är kissnödig, men när jag går på toaletten så kommer det ingenting.

    Vad kan det vara för något? 

  • Svar på tråden Blödningar v.35
  • Anonym (gravidmedförstabarnet)

    Blödningen gav sig efter en vecka, sen inte ett tecken på att något skulle vara på G.. Visserligen skönt att det gav sig så man slipper gå runt och vara orolig för att något skulle vara fel. 

Svar på tråden Blödningar v.35