• Anonym (Vilse)

    Köpa vad??

    Jag har nyligen skilt mig. Jag saknar sex och närhet nåt enormt men jag är ingen människa som kommer ligga runt. Skaffa någon ny tänker jag inte göra på länge om än nånsin. Så då återstår sexbiten och jag funderar på att skaffa mitt livs första hjälpmedel.

    Jag har alltid haft väldigt svårt att få orgasm. Har nog haft svårt att slappna av och hänge mig samt att mitt ex var ganska ego i sängen... Jag har nog alltid varit lite tråkig i sängen och haft svårt att släppa kontrollen.

    Jag har ingen aning om vad jag ska köpa för något och varifrån. Nån som kan hjälpa mig med tips på bra leksaker samt ett bra ställe att handla på?

    Jag vill ha penetrering för det älskar jag samt att jag vill öva upp min orgasmförmåga. Det får inte heller vara för dyrt, tyvärr har jag inte hur mycket pengar som helst.

    Nån som har några tips? Nåt annat jag behöver tänka på?

  • Svar på tråden Köpa vad??
  • Anonym (Vilse)
    Anonym (lärarinna) skrev 2015-07-14 10:09:51 följande:

    Hur gammal är du?


    Vad har det med saken att göra?
  • Anonym (Vilse)
    Gaskarl skrev 2015-07-14 12:50:33 följande:

    Tror du skulle gilla en klassisk "Rabbit"


    Tack, har du tips på var jag kan köpa en?
  • Anonym (lärarinna)

    Jo ålder beror lite på vad hon vill ha själv köpte jag en rabbit som första . Då va jag 19 nu är 38 o provat lite olika min fabbo en liten grov sak mm

  • Anonym (Rabbit)

    Helt klart en rabbit och en mellangrov plugg. Ett recept som aldrig misslyckas.

  • Anders 386

    En dildo av passande storlek + en "Magic Wand"
    En vanlig dildo är ju billig, men en MW får man ju hosta upp typ 600 spänn för...

Svar på tråden Köpa vad??