• leikna

    Det bästa glidmedlet? Hjälp en nybörjare!

    Jag har aldrig testat glidmedel, inte min sambo heller. Vi har väldigt bra sex, men, de absolut bästa sexet har vi när jag verkligen är sådär löjligt våt. Det händer, men lite för sällan. Jag har därför tänkt att - glidmedel måste ju då vara det absolut optimala hjälpmedlet! Man vill väl alltid ha sitt livs bästa sex liksom?! MEN, denna glidmedelsdjungel gör mig alldeles tokig!

    VAD ska jag investera i?! Vilket glidmedel är egentligen det bästa, enligt er? Fördelar vs. nackdelar?

  • Svar på tråden Det bästa glidmedlet? Hjälp en nybörjare!
  • Anonym (T)

    Jag har bara testat Klick och tycker den har fungerat väldigt bra. Uppfyller sin funktion :) blå tub på Apoteket. Vet ej om den går att köpa på livsmedelsbutiker också.

  • Anonym (Pjur)

    Vi kör med Pjur, silikonbaserat. Tycker det är överlägset. Har testat Klick också men tyckte det torkad så fort.

  • Anonym (Lina)

    Tjockt linfröavkok, som silats. Ger väldigt bra glid, kan göras i stor mängd och kostar knappt något.

  • Fatumeh

    Biofoods ekologiska kokosfett. Det är skitbra! Går utmärkt att smörja in kroppen/ansikts/fötter/händer med dessutom!:0D Finns på apoteket.

  • Nonym

    OLIVOLJA!!!

    Finns oftast hemma, ger bra glid, behöver inte tvättas bort och ger härligt len hud. Verkar dessutom vara nyttigt för de intima delarna

    Vi har provat ett tiotal olika glid, bla klick, pjur och barnolja, men olivolja är definitivt det bästa, även vid analsex, handjobb och allt annat vi provat

  • Anonym (Pappa34)

    Bästa glidmedlet är ägglossningsklet. Min fru är alltid våt/kletig vid ägglossning.

  • Synsksynthcyniker

    Lägger min röst på Pjur bodyglide, silikonbaserat. Men alla är ju olika. För oss funkade inte olivolja lika bra. Men båda kan ju vara värda utvärdering.

Svar på tråden Det bästa glidmedlet? Hjälp en nybörjare!