• Anonym (God morgon)

    Vad fan är vitsen?

    Upplys mig, man ska knulla för att?

  • Svar på tråden Vad fan är vitsen?
  • Sockervaddspinnen

    Fortplanta sig är väl det primära syftet.

  • Anonym (God morgon)

    Jag ska aldrig nuppa, fan heller.

  • Anonym (T)

    Bara att låta bli om du inte vill, men du går miste om något skönt!

  • Anonym (Virre)

    Du måste inte.. Men dom flesta har den driften om du inte märkt det hehe

  • Anonym (God morgon)
    Anonym (T) skrev 2015-07-26 02:08:43 följande:

    Bara att låta bli om du inte vill, men du går miste om något skönt!


    Säkert, känns dock jävligt skönt att veta att jag aldrig kommer bli falskt anmäld för det värsta brottet som finns, våldtäkt.
  • Anonym (God morgon)

    Svårt är det också att få till det, har försökt på flera dejtingsidor men det går bara inte. Fattar inte hur folk lyckas få till det.

  • Anonym (Go middag!)
    Anonym (God morgon) skrev 2015-07-26 03:26:04 följande:

    Svårt är det också att få till det, har försökt på flera dejtingsidor men det går bara inte. Fattar inte hur folk lyckas få till det.


    Verkar som du är bitter för att du blivit nobbad av damerna?!
    Är du endast inne på dejtingsidorna för att få knulla blir det svårt att få napp. Handlar det om sex kanske det är bättre att uppsöka en prostituerad för att lätta på trycket.

    Har aldrig varit på någon dejtingsida men jag antar att det är där som i vanliga livet. Bjud på dig själv och försök få en ärlig kontakt med någon så kommer det andra på köpet.
  • Anonym (dfdd)
    Anonym (God morgon) skrev 2015-07-26 03:12:31 följande:
    Säkert, känns dock jävligt skönt att veta att jag aldrig kommer bli falskt anmäld för det värsta brottet som finns, våldtäkt.
    Hoppas du också beskyddar dig mot andra brott genom att aldrig vara i närheten av dem: Gå inte till affären för att bli anmäld för snatteri, gå aldrig offentligt för att inte bli anmäld för misshandel, gå aldrig i närheten till någons bil för att inte bli anmäld för skadegörelse. Osv.

    Du verkar som sagt bara bitter över att folk inte vill träffa dig. Men vet du? Folk har ingen skyldighet att träffa dig. Folk har ingen skyldighet att ligga med dig och du har ingen skyldighet att ligga med dem. Bra, va?

    Om man inte våldtar och går över folks sexuella gränser blir man heller inte anmäld för det. Ingen vill gå igenom den processen frivilligt, ens när man blivit våldtagen.
Svar på tråden Vad fan är vitsen?