• Anonym (hej...)

    Hur säger ni hej då?

    Ni som har kk. Hur säger ni farväl till varandra när ni setts?

    Ibörjan så var det bara kram och vi hörs och ses. Nu är det även pussar.

  • Svar på tråden Hur säger ni hej då?
  • Anonym (KK och nära vänner)

    Puss/kyss och kram, "kom snart tillbaka".

  • Cecese

    En puss och kram och så säger vi tack för ikväll. Så har det varit från första gången. 

  • Anonym (Oerjan)

    Torkar av kuken på gardinen och Tja, vi ses.

  • Anonym (hej...)

    Har man alltid gjort på ett visst sätt så är det ju så. Det är när det ändras som man blir lite fundersam

  • Anonym (olika)
    Anonym (hej...) skrev 2015-07-29 13:40:38 följande:

    Har man alltid gjort på ett visst sätt så är det ju så. Det är när det ändras som man blir lite fundersam


    Vad är det som gör dig fundersam med att ni börjat pussas också?

    Min ena kk vinkar jag till och säger tack för den här gången. Honom pussas jag inte med alls, inte ens när vi har sex. Den andra kramas och pussas jag med och säger väl typ vi hörs när jag går därifrån. 
  • Anonym (hej...)
    Anonym (olika) skrev 2015-07-29 14:03:50 följande:
    Vad är det som gör dig fundersam med att ni börjat pussas också?

    Min ena kk vinkar jag till och säger tack för den här gången. Honom pussas jag inte med alls, inte ens när vi har sex. Den andra kramas och pussas jag med och säger väl typ vi hörs när jag går därifrån. 
    Nä, tänkte bara lite.
    Från början var det max en kram och efteråt så vill han oftast dra hem direkt. Nu så dröjer han sig kvar lite längre och vill gärna hålla om mig. Ger mig mer komplimanger och sa att han kunde vara sig själv med mig osv.

    Jag är inte alls van vid kk sen tidigare och har dessutom varit singel i ett par år innan dess efter att ha varit sambo i ett antal år.
  • Anonym (olika)
    Anonym (hej...) skrev 2015-07-29 17:04:23 följande:

    Nä, tänkte bara lite.

    Från början var det max en kram och efteråt så vill han oftast dra hem direkt. Nu så dröjer han sig kvar lite längre och vill gärna hålla om mig. Ger mig mer komplimanger och sa att han kunde vara sig själv med mig osv.

    Jag är inte alls van vid kk sen tidigare och har dessutom varit singel i ett par år innan dess efter att ha varit sambo i ett antal år.


    Tycker du om att han dröjer kvar och kramas? Vems förslag var det att ni skulle vara kk? Det kan ju vara så att han börjar få lite känslor, men det kan ju också bara vara att han känner sig mer bekväm med dig.
  • Anonym (hej...)
    Anonym (olika) skrev 2015-07-29 17:20:50 följande:
    Tycker du om att han dröjer kvar och kramas? Vems förslag var det att ni skulle vara kk? Det kan ju vara så att han börjar få lite känslor, men det kan ju också bara vara att han känner sig mer bekväm med dig.
    Tycker det är mysigt. Bättre än när han bara drar iväg.
    Var han som frågade mig om att blir kk.
  • Anonym (olika)
    Anonym (hej...) skrev 2015-07-29 17:39:39 följande:

    Tycker det är mysigt. Bättre än när han bara drar iväg.

    Var han som frågade mig om att blir kk.


    Har du känslor för honom? Dejtade ni innan ni blev kk? Kan det vara så att du hoppas han ska börja ha känslor för dig och därför försöker hitta tecken som tyder på det?
  • Anonym (hej...)
    Anonym (olika) skrev 2015-07-29 18:29:05 följande:
    Har du känslor för honom? Dejtade ni innan ni blev kk? Kan det vara så att du hoppas han ska börja ha känslor för dig och därför försöker hitta tecken som tyder på det?
    Lite osäker på vad jag känner för honom faktiskt.
    Nej, vi har inte dejtat nåt. Blev direkt kk.
  • Anonym (olika)
    Anonym (hej...) skrev 2015-07-29 22:03:42 följande:

    Lite osäker på vad jag känner för honom faktiskt.

    Nej, vi har inte dejtat nåt. Blev direkt kk.


    Jag tror inte det är något du ska hänga upp dig på. Om du är nöjd med hur det är nu så njut och var glad
  • Banananana

    Säger bara hej då...
    Ingen kram inga kyssar (inte heller under sexets gång) så fort man börjar blanda in saker som har med känslor att göra så leder det oftast till ett förhållande snack. Jag knullar och sen är det klart och hon är helt med på villkoren (eftersom jag berättade för henne hur detta fungerar). Det är enklare då vi båda är med på noterna och vet vad som gäller. Känns skönt då jag inte har några som helst känslor för henne (vad gäller kärlek, romans osv.)

    Men om detta är en kvinna/man du vill behålla så är det sannerligen dags att gå vidare i det sexuella och ge kramar, kyssar osv.osv. Sedan lite eftersex snack funkar alltid!

  • Anonym (klängig)

    Haha, jag är en fin uppvisning i hur man inte ska göra:) Jag får seperationsångest, blir klängig, vill inte bryta upp etc. Han får försäkra mig om att vi ses snart igen, att jag kommer klara vara ensam etc. Sedan tar jag ett djupt andetag, pussar honom en sista gång och går/ han går.

  • Anonym (olika)
    Anonym (klängig) skrev 2015-08-05 00:36:46 följande:

    Haha, jag är en fin uppvisning i hur man inte ska göra:) Jag får seperationsångest, blir klängig, vill inte bryta upp etc. Han får försäkra mig om att vi ses snart igen, att jag kommer klara vara ensam etc. Sedan tar jag ett djupt andetag, pussar honom en sista gång och går/ han går.


    Men herregud! Du beter dig ju mer som en jobbig flickvän än en kk, men bra att du fattar att du beter dig galet. Är du kär i honom?
  • Anonym (hej...)
    Anonym (klängig) skrev 2015-08-05 00:36:46 följande:

    Haha, jag är en fin uppvisning i hur man inte ska göra:) Jag får seperationsångest, blir klängig, vill inte bryta upp etc. Han får försäkra mig om att vi ses snart igen, att jag kommer klara vara ensam etc. Sedan tar jag ett djupt andetag, pussar honom en sista gång och går/ han går.


    Jag upplevs nog tyvärr mer åt andra hållet, iaf i detta fall!

    Är nog lite rädd för att bli för klängig men och andra sidan så kanske man nu istället upplevs som att man inte är så intresserad trots att man hör av sig osv ibland.

    Men trots detta så verkar han vilja fortsätta träffas?!
  • Lever så

    Beror ju på vilka känslor jag har för hen.. men tycker jag om hen ordentligt och vill träffas igen blir det puss och tack för i natt (eller vad vi nu spenderat ihop)


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Tjej)

    Har haft en tjej och en kille som kk.

    Med tjejen så blev det att vi kramades & pussades & typ - hör av dig sen. (Vi hade en väldigt tight kk-relation)

    Killen var att man kysstes & kramades & som sagt man sa väl något i still med vi hörs :)

Svar på tråden Hur säger ni hej då?