• Anonym (Fundersam)

    Bromsspår i kalsipperna varje dag - vet inte om jag vill gifta mig!

    Har ett stort problem som jag inte vet hur jag skall ta upp med min sambo utan att han skall bli ledsen. 

    Hos oss så lagar han maten och jag sköter tvätten. Fungerar hur bra som helst och båda är nöjda. MEN. I alla hans kalsonger så är det bajsspår. Det är så äckligt! Och i de vita kalsipperna går det inte alltid bort helt heller när de tvättas även om det är i 60 grader. 

    Är det här vanligt att killar har bromsspår i ALLA kalsonger? Det är alltså varje dag! Jag undrar om han inte vet hur man torkar sig? För han kan väl inte alltid vara dålig i magen. Eller är era killar såhär?

    Jag känner att jag blir mindre attraherad av min sambo när jag ser det här äckliga. Och det hjälper ju inte om han skulle tvätta själv, för nu vet jag att han går omkring med bajs i bakdelen. Det har till och med gått så långt att jag funderar på om jag verkligen vill gifta mig med honom för till slut så kommer jag ju inte kunna ha sex med honom för att jag känner att han är ofräsch.

    Men jag törs inte säga nått heller, för hur gör jag det?

  • Svar på tråden Bromsspår i kalsipperna varje dag - vet inte om jag vill gifta mig!
  • Anonym (Kräks!)

    Haha, usch! Så var mitt senaste ex också. Men alla andra ex har aldrig någonsin haft bajs i kalsongerna.

    Jag tror att det beror på att lite av skiten fastnar i håret mellan benen på killar. Mitt ex duschade en gång i veckan (om ens det), så det var ju en hel del konkelbär så att säga.

    Detta var faktiskt en av anledningarna till att jag lämnade honom. Men det var inte den huvudsakliga anledning. Jag tog förresten aldrig upp det med honom. Tyckte att det var så jäkla pinsamt.

    Men tvättmaskinen gick konstant, då jag vägrade att tvätta mina kläder ihop med hans.

  • todo nada

    Men usch...

    Nej, det är inte vanligt hos de människor som torkar sig ordentligt efter toabesök...

    Du måste ju säga som det är, "du lämnar bajs spår i dina kalsonger som inte går bort i tvätten". Om (hur!?) han nu missar det själv...

    Annars får du väl köpa våtservetter och sätta bredvid toan till honom och hoppas att han fattar piken om du inte vågar säga något.

  • SpanskaFlugan

    Jag kan nog inte ge råd för just er relation men jag tycker att om man är så allvarliga i sitt förhållande att man tänker gifta sig så ska man kunna prata om allt. Jag säger åt min man om han stinker svett, eller om han lämnat bajsränder i toan eller något annat ofräscht. Och han säger till mig. Vi gör det med humor och bus, inte utskällningar och förmaningar. Men jag tycker man måste kunna prata om det, annars går det för långt och så blir det ett problem som för dig.


    Egentligen ska man inte klaga över allt hat vi får från SDtrollen. Tänk så mycket värre det skulle vara att få deras godkännande
  • Freya

    Jag har aldrig sett det i någon killes kalsonger någonsin, så jag tror (och hoppas) att det är ganska ovanligt.

    Jag hade faktiskt tagit upp det med honom, fast undrande, inte anklagande.

    Om reaktionen är att han tycker det är normalt, eller att han inte bryr sig, ja då hade jag nog inte kunnat stanna med honom.

    Men om du har tur så har han en förklaring och lösning.

  • Anonym (Lord Nelson)

    Jag är s k ren fascist när det gäller hygien. Enklast är om har lös mage rengöra sig där i duschen och efter ett s k toalettbesök torka sig ordentligt. Dessutom är äckligaste som fartränder i toalett. Det är bara att borsta bort och hygienen på toaletten säger väldigt mycket om personen.
    För många år sedan var jag på en invit inbjuden för personalansvariga en talare hade en del synpunkter vad man ska tänka på innan man anställer, kvinnor med avskrapat nagellack blir aldrig någon bra medarbetare på företag och karlar som luktar armsvett kommer att sprida oro på företaget.
    Naturligtvis ska man ta detta med en nypa salt men jag har lärt att man bör vara hel och ren tänka på sin omgivning.

  • Anonym (Kräks!)
    LaLola skrev 2015-07-30 13:11:57 följande:

    Har du upptäckt detta nu eller?


    Säkert inte. Men det är väl först nu det börjar bli ohållbart.
  • LaLola
    Anonym (Kräks!) skrev 2015-07-30 13:21:08 följande:
    Säkert inte. Men det är väl först nu det börjar bli ohållbart.
    Ok..då hajar jag ännu mindre vad som skulle ändras om de gifte sig?
    " jag funderar på om jag verkligen vill gifta mig med honom för till slut så kommer jag ju inte kunna ha sex med honom för att jag känner att han är ofräsch." 
    De har inte sex nu alltså som sambos? Han är väl lika ofräsch nu som sambo?
  • Anonym (signe)

    Inte är de ju normalt. Min karl har samma sak, han fiser jämt o pga detta har nog min sexlust försvunnit till noll, tyvärr. Ingen intimitet på över ett år nu o tänder absolut inte alls längre. Tragiskt att det blir så här. Står inför skilsmässans land bara nån tar steget. Hade inte levt med en som skiter ner sig eller har sådär dålig hygien nej. Om det redan nu stör sas så kommer problemet bara att växa.

  • Anonym (Fundersam)
    LaLola skrev 2015-07-30 13:11:57 följande:

    Har du upptäckt detta nu eller?


    Nej, jag har ju kanske alltid sett det. Ibland tydligare när han använder ljusa kalsipper. Men jag brukar ju inte detaljstudera dem alltid precis.

    Men jag känner väl nu att det börjar bli lite för mycket. Har väl tänkt att han kanske haft dålig mage och en olycka, men nu ser jag ju att det verkligen är VARJE DAG.

    Känner mig så dum som bryr mig om detta, för han är annars en fin och snäll kille. Och de kan ju vara svåra att hitta.
Svar på tråden Bromsspår i kalsipperna varje dag - vet inte om jag vill gifta mig!