• Anonym (lottis)

    Sida att lägga ut bilder på oss?

    Min partner och jag känner det extra spännande att ha sex på publika platser, där risk finns att bli påkomna. Vi tar även en del bilder på oss. :) Min undran är om det finns någon smidig sida att publicera dessa bilder på? Blir extra kåt av att någon blir upphetsad av att titta på oss ha sex.

  • Svar på tråden Sida att lägga ut bilder på oss?
  • Anonym (Snubben)

    Varför inte på din facebook sida? Eller riktigt så spännande kanske det inte var??

  • Celines Essence

    Flickr. Där finns par från hela, värden som lägger upp bilder. Allt från riktigt proffsiga bilder till väldigt amatörmässigt.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Jonte71
    Celines Essence skrev 2015-07-30 17:23:03 följande:

    Flickr. Där finns par från hela, värden som lägger upp bilder. Allt från riktigt proffsiga bilder till väldigt amatörmässigt.


    Ska nog ta och undersöka flickr. Tack för tipset.
  • Jonte71
    Anonym (lottis) skrev 2015-07-30 15:24:55 följande:

    Min partner och jag känner det extra spännande att ha sex på publika platser, där risk finns att bli påkomna. Vi tar även en del bilder på oss. :) Min undran är om det finns någon smidig sida att publicera dessa bilder på? Blir extra kåt av att någon blir upphetsad av att titta på oss ha sex.


    Ni har aldrig funderat på att ta med en åskådare, eller är det just ovetskapen som tänder er?
Svar på tråden Sida att lägga ut bilder på oss?