• Anonym (jobbigt?)

    Hur hanterar ni eran exman med en ny kvinna och att dem älskar med varandra osv? Gör det inte ont i erat hjärta att veta om det?

    Med handen på hjärtat. Hur kan ni acceptera erat ex med en ny partner. Känns det inte konstigt att veta att eran exman ligger med en ny kvinna och pussar henne samtidigt som ni måste träffa honom eftersom ni kanske har gemensamma barn. 
    Funderar på hur man klarar det emotionellt för det måste kännas så jobbigt att se sitt ex med en ny.

  • Svar på tråden Hur hanterar ni eran exman med en ny kvinna och att dem älskar med varandra osv? Gör det inte ont i erat hjärta att veta om det?
  • Drottningen70

    Med handen på hjärtat så rör det mig icke i ryggen.

  • Anonym (Ö)

    Inga problem men nu var det ju jag som lämnade honom. Han hade en hel del problem med det dock, när jag träffade min nuvarande.

  • Anonym (Nej)

    Eftersom han gjorde det regelbundet under alla våra år tillsammans så ... Nä nu är jag glad över att slippa vara involverad i hans eskapader länge!

  • Anonym (Mm)

    Nu är vi ju förädlande och kära samt nyblivna föräldrar så bara tanken på det gör mig arg och illamående, alltså tanken på att någon annan kvinna skulle komma och ta min plats och att min man då såklart hellre skulle vilja ha henne.. Att dem skulle ha sitt nya med vårar barn och jag skulle stå kvar helt ensam. Men sen så påminner jag mig om att det inte funkar så! Vanligtvis skiljs man nog åt med ett vuxet och moget inslag. Förhoppningsvis. Om man nu en skulle skiljas.

  • LaLola

    Nä jag hoppas att han äntligen har det sexliv han förtjänar för med mig var obefintligt.
    Så det känns inte ett dugg jobbigt att träffa de. Vi kanske firar jul ihop i år, vi får se vad de har för planer.

  • Anonym (Mm)

    [quote=75582752][quote-nick]LaLola skrev 2015-07-30 17:02:52 följande:[/quote-nick]Nä jag hoppas att han äntligen har det sexliv han förtjänar för med mig var obefintligt.

    Så det känns inte ett dugg jobbigt att träffa de. Vi kanske firar jul ihop i år, vi får se vad de har för planer.[/

    Alltså ett sexliv var obefintlig för dig menar du?

  • äldreochklokare

    jag har ny, han har ny, funkar med alla barn och de "nya" är trevliga och vettiga människor. Varför skulle jag bry mig om vad de gör? De gör troligen detsamma som jag och min nya gör Skrattande

  • Anonym (Nej, inte nu, men kanske förut?)

    Hade du ställt samma fråga för kanske 1,5 år sedan, så hade jag nog sagt ja. Men då hade inte mitt ex nån ny. Tiden som gått mellan då och nu, så har mitt hat gentemot mitt ex vuxit sig så jä*la stark, så nu skiter jag högaktningsfullt i vad den idi*ten gör och inte gör. Tycker bara synd om hans nya tjej, som ännu inte kommit underfund med vilket jävla as till karl hon har.

  • LaLola
    Anonym (Mm) skrev 2015-07-30 17:10:48 följande:

    [quote=75582752][quote-nick]LaLola skrev 2015-07-30 17:02:52 följande:[/quote-nick]Nä jag hoppas att han äntligen har det sexliv han förtjänar för med mig var obefintligt.

    Så det känns inte ett dugg jobbigt att träffa de. Vi kanske firar jul ihop i år, vi får se vad de har för planer.[/

    Alltså ett sexliv var obefintlig för dig menar du?


    För han o mig ja.
Svar på tråden Hur hanterar ni eran exman med en ny kvinna och att dem älskar med varandra osv? Gör det inte ont i erat hjärta att veta om det?