• Anonym (Sviken.)

    Orkar inte mer.

    Jag vill väll mest bara skriva av mig.

    Haft ångest rätt sålänge nu. Känner mig helt jävla oduglig. INGEN vill umgås med mig. Jag försöker träna på att gå ut men jag kommer inte långt. Alla vill att jag ska bli "bättre" men skiter i att hjälpa till.

    Seriöst, Jag känner mig så oduglig att jag ibland känner som om jag vill dö. (skulle aldrig göra något sådant mot mig själv) men jag orkar fan inte mer. Ung och oduglig. Hjälper alla men får aldrig något tillbaka...

  • Svar på tråden Orkar inte mer.
  • Anonym (A)

    Ångest är hemskt. Man vet inte om man tänker klart om saker eller om det är ångesten som spökar.

    Försök att hjälp dig själv. Ordna upp ditt liv, skapa rutiner som du mår bra av, försöka TT träna och rör på dig, försök att umgås med dig själv och landa i det. Det är svårt att få nya vänner när man inte riktigt vet vem man är i all ångest. Sen när du när mer stabilt så ska du se att du har lättare att hitta varaktiga relationer.

  • Anonym (Sviken.)
    Anonym (A) skrev 2015-07-30 22:14:40 följande:

    Ångest är hemskt. Man vet inte om man tänker klart om saker eller om det är ångesten som spökar.

    Försök att hjälp dig själv. Ordna upp ditt liv, skapa rutiner som du mår bra av, försöka TT träna och rör på dig, försök att umgås med dig själv och landa i det. Det är svårt att få nya vänner när man inte riktigt vet vem man är i all ångest. Sen när du när mer stabilt så ska du se att du har lättare att hitta varaktiga relationer.


    Handlar om mina gamla vänner, familj osv. Familj som så fort jag inte orkar något kallar mig lat, ego, kommenterar Min kropp osv hela tiden.. Seriöst. Jag får tankar om att göra illa mig själv för att STRAFFA dom. Inte för att jag vill. Men detta tär på mig. Och jag orkar inte. Har börjat gå ut nu. Vill inte men måste. (börjat kännas helt okej trots att jag mår dåligt). Men måste rasta hunden. Så har inget val.
Svar på tråden Orkar inte mer.