• Tvärslut

    Femte barnet vinter 2016

    Femte barnet snart. Nån mer? Vad säger man till dom som tycker att det räcker? Har inte sagt mer än till absolut närmsta släkt o vänner. Vill inte visa... Men i familjen är vi jätteglada. Önskar omvärlden inte dömde som dom gör. Har alltid undrat varför kommentarer kommer det är ju inte dom som skaffar barn det är ju vi. Skulle kunna o skriva massor vad jag känner o tänker men börjar här. Ville ha en tråd att ventilera i.

  • Svar på tråden Femte barnet vinter 2016
  • Azad
    Tvärslut skrev 2015-07-30 23:38:48 följande:

    Femte barnet snart. Nån mer? Vad säger man till dom som tycker att det räcker? Har inte sagt mer än till absolut närmsta släkt o vänner. Vill inte visa... Men i familjen är vi jätteglada. Önskar omvärlden inte dömde som dom gör. Har alltid undrat varför kommentarer kommer det är ju inte dom som skaffar barn det är ju vi. Skulle kunna o skriva massor vad jag känner o tänker men börjar här. Ville ha en tråd att ventilera i.


    Hej!
    Grattis till er!!
    Väntar också 5:e barnet och är beräknad 3:e mars 2016.
    Jag har faktiskt inte bekymrat mig så mycket över vad andra eventuellt tycker eller tänker, det är ju som sagt vi, jag och min man som skaffar barn å ingen annans åsikt har någon betydelse i detta fall!!
    Det finns alltid människor som tycker sig ha rätt att kommentera på ett eller annat sätt, men låt dom inte påverka din/er glädje!!!
    Njut av din graviditet å gläds varje dag!!
Svar på tråden Femte barnet vinter 2016