• Anonym (D)

    Varför är ni vakna mitt i natten? (anonyma svar)

    Hej. Glömde klicka i anonyma svar.

    Sitter vaken för att jag känner mig nedstämd och ångestfylld och blir förvånad över att det är så många andra här vid den här tiden.

    Blir nyfiken, varför är ni vakna? Nattugglor? Kommit hem från stan nyss?

  • Svar på tråden Varför är ni vakna mitt i natten? (anonyma svar)
  • Anonym (morgonpigg)

    Jag vaknar självmant runt 4.30-5.00 nästan jämt. Tycker det är skönt att gå en promenad med hunden i gryningen, ta en kopp kaffe och surfa lite innan jag kör igång med dagens bestyr.

  • Anonym (D)
    Anonym (morgonpigg) skrev 2015-08-02 04:51:31 följande:

    Jag vaknar självmant runt 4.30-5.00 nästan jämt. Tycker det är skönt att gå en promenad med hunden i gryningen, ta en kopp kaffe och surfa lite innan jag kör igång med dagens bestyr.


    Ojdå, har du småbarn, brukar du börja jobba väldigt tidigt eller hur kommer det sig?
  • Anonym (morgonpigg)
    Anonym (D) skrev 2015-08-02 05:00:04 följande:
    Ojdå, har du småbarn, brukar du börja jobba väldigt tidigt eller hur kommer det sig?
    Nej, inga småbarn och jag jobbar natt så inget jobb som kräver tidiga mornar heller men 20års nattarbete har nog stört min sömn lite :)
  • Anonym (D)
    Anonym (morgonpigg) skrev 2015-08-02 05:23:56 följande:

    Nej, inga småbarn och jag jobbar natt så inget jobb som kräver tidiga mornar heller men 20års nattarbete har nog stört min sömn lite :)


    Ja det borde nog satt sina spår :)
  • Anonym (T)

    Nattamning. Mobilen ett sätt att hålla sig vaken under tiden...

  • Anonym (D)
    Anonym (T) skrev 2015-08-02 05:38:40 följande:

    Nattamning. Mobilen ett sätt att hålla sig vaken under tiden...


    Jag kommer förmodligen sitta som du om en månad :) Jag är även vaken nu för att jag har en oerhörd halsbränna trots fyra reduflux och bebisen har hicka och sparkar hur jag än ligger.

    Hur länge brukar du amma?
  • Anonym (T)

    Det brukar ta 1,5 timme innan jag är klar men då har jag två och det funkar bättre att ta en i taget för de är kräkbebisar. Men vi är nere på en gång per natt nu så det är helt ok.

  • Anonym (A)

    Jag är sjuk med lung, hjärt och en muskelsjukdom som gör att jag inte får sova längre än cirka 3-4 timma per natt, därför är jag uppe runt 4 på mornarna.
    Då börjar min dag.

Svar på tråden Varför är ni vakna mitt i natten? (anonyma svar)